ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از ایکس باکس وان بدون دیسک درایو منتشر شد

چند ماه پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از عرضه ایکس باکس وان بدون دیسک می داد. حال اطلاعات تازه‌ای لو رفته که وجود این دستگاه را تایید می‌کند. بر اساس این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

چند ماه پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از عرضه ایکس باکس وان بدون دیسک می داد. حال اطلاعات تازه‌ای لو رفته که وجود این دستگاه را تایید می‌کند.

بر اساس این اطلاعات، ایکس باکس معرفی نشده ظاهری شبیه به ایکس باکس وان اس خواهد داشت و حذف ورودی دیسک باعث شده تا این دستگاه از نظر قیمت ارزان‌تر از مدل اس باشد. در حال حاضر شایعات مختلفی در مورد قیمت این دستگاه وجود دارد اما بر اساس تخمین‌ها می‌توان گفت که حذف ورودی دیسک باعث صرفه جویی ۵۰ دلاری مایکروسافت در تولید کنسول جدیدش خواهد شد.

مطابق انتظار، حذف دیسک درایو باعث کوچک‌تر شدن دستگاه هم خواهد شد و مدل جدید ایکس باکس که با اسم رمز Maverick شناخته می‌شود، فضای کمتری را حتی نسبت به مدل اس اشغال خواهد کرد.

ایکس باکس وان بدون دیسک

بر اساس اطلاعات تازه، مایکروسافت برای کاربران این محصول دو برنامه در نظر گرفته است. در برنامه اول که پیش از این هم اطلاعاتی از آن منتشر شده بود، شما می‌توانید نسخه دیسکی بازی‌های خود را با نسخه دیجیتالی جایگزین کنید. در برنامه دوم که ظاهرا Digital Atach نام دارد، امکان استفاده از سرویس‌های آنلاین ایکس باکس مانند گلد و گیم‌ پس را برای کاربران این کنسول فراهم خواهد بود.

فیل اسپنسر به عنوان مدیر برند ایکس باکس، بارها از تلاش‌های تیم خود برای فراهم کردن شرایط بازی کردن برای تمام گیمرها سخن گفته و به همین دلیل عرضه یک ایکس باکس وان بدون دیسک با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار اتفاق چندان دور از انتظاری نیست. در صورت موفقیت احتمالی این کنسول باید منتظر مانور بیشتر مایکروسافت روی چنین محصولاتی در نسل بعد باشیم. پیش از این هم این کمپانی همکاری خود با AMD برای تولید ایکس باکس بعدی را تایید کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milady
    Milady | ۲۶ دی ۱۳۹۷

    با این وضع دلار خدا کنه سونی هم نسخه ارزان قیمت بسازه

مطالب پیشنهادی