ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

امکان استفاده از دو دوربین روی اسلحه به پابجی اضافه شد [تماشا کنید]

استودیو سازنده پابجی یعنی بلوهول از مدت‌ها قبل و طی مراسم TGA 2018 پس از معرفی نقشه برفی جدید بازی که Vikendi نام دارد، به اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید مانند دوربین دوم روی اسلحه ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

استودیو سازنده پابجی یعنی بلوهول از مدت‌ها قبل و طی مراسم TGA 2018 پس از معرفی نقشه برفی جدید بازی که Vikendi نام دارد، به اضافه شدن برخی قابلیت‌های جدید مانند دوربین دوم روی اسلحه نیز اشاره کرد که متاسفانه عملی کردن برخی از آن‌ها با تاخیر نسبتا زیادی همراه شد.

اولین بار در رینگ آو الیسیوم بود که استفاده از دو دوربین به چشم آمد و کاربران خواستار پیاده سازی این ایده در پابجی شدند. بلوهول تلاش زیادی کرد تا با ارائه نقشه جدید بازی با محیط برفی، در این رقابت تنگانگ با رینگ آو الیسیوم عقب نماند و بتواند خود را همچنان در صحنه نبرد سر پا نگه دارد.

بازخوردها نسبت به این به روز رسانی بسیار مثبت بود و حتی بسیاری از کاربرانی که پیش‌تر و به خاطر بروز مشکلات فراوان پابجی را ترک کرده بودند، باز هم به سراغ بازی آمدند و از تجربه ویکندی لذت بردند. این استقبال از ویکندی و همچنین محبوبیت بالای پابجی موبایل موجب شد تا کاربران پابجی از فورتنایت نیز بیشتر شود و رقابت بین غول‌های حال حاضر بتل رویال شدت گیرد.

پس از انتشار خبری مبنی بر اضافه شدن موتورهای برفی، این بار بلوهول تایید کرد که در راستای تحقق بخشیدن به قول‌های سابق خود، دوربین دوم با نام Canted Sight به زودی در پابجی قابل استفاده خواهد بود.

همانطور که ویدیو معرفی نیز مشاهده می‌کنید، فضای جدیدی به اسلحه‌های بازی اضافه شده تا بتوانید این دوربین را روی آن‌ها قرار دهید. برای استفاده از این دوربین، به صورت پیشفرض می‌توانید کلید Alt سمت چپ به همراه کلیک راست موس را نگه‌ دارید. البته این کلیدها بنا به سلیقه شما قابل تغییرند.

پابجی

این دوربین دوم همچون دوربین ساده بازی یعنی Red Dot عمل می‌کند. اما با توجه به کج بودن اسلحه حین استفاده از آن، کمی ریکویل آن متفاوت خواهد بود و گلوله‌های شما در صورت شلیک زنجیره‌وار کمی به سمت چپ یا راست مایل خواهند شد. بدین ترتیب، می‌توانید از یک اسلحه برای هدف قرار دادن دشمنانتان از فاصله دور و نزدیک استفاده کنید و پروسه تغییر دادن دوربین در موقعیت‌های مختلف برای همیشه از پابجی حذف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

    این قابلیت واسه نسخه موبایل هم هست ؟

  • Mostafa Javidi
    Mostafa Javidi | ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

    پن با اینکه بازیو خریدم بازم نمیتونم رو سرورا بازی کنم و تایم اوت میده
    الکی پولمو دور ریختم
    RoE بازی کنید

مطالب پیشنهادی