ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انرجایزر
تکنولوژی

گوشی جدید انرجایزر باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت

کمپانی Energizer که یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک انرجایزر به شمار می‌رود، قصد دارد طی کنفرانس جهانی موبایل امسال MWC 2019 از ۲۶ تلفن هوشمند تازه رونمایی کند. شایعات حاکی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی Energizer که یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در حوزه باتری و پاور بانک انرجایزر به شمار می‌رود، قصد دارد طی کنفرانس جهانی موبایل امسال MWC 2019 از ۲۶ تلفن هوشمند تازه رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که این گوشی های جدید به باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی، دوربین جهنده و صفحه نمایش تاشو مجهز خواهند شد.

البته پیش از آنکه تصور کنید با پرچمدارانی همه فن حریف طرف هستید، باید گفت که هر کدام از این ویژگی‌ها تنها در یکی از گوشی‌های جدید انرجایزر تعبیه شده است.

بر اساس گزارش سایت 9to5Google، این تلفن‌های هوشمند به چهار سری پاور مکس، انرژی، آلتیمیت و هاردکیس اختصاص خواهند داشت.

انرجایزر
باتری موبایل P16K پرو انرجایزر با باتری 16 هزار میلی آمپر ساعتی

بیشتر این تلفن های هوشمند، جزو سری انرژی و هاردکیس خواهند بود اما گوشی‌های سری پاور مکس (Power Max) به باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. علاوه بر این انرجایزر در تلفن های هوشمند سری آلتیمیت (Ultimate) دوربین جهنده و بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر بکار برده است.

جزئیات زیادی از تمامی این گوشی‌ها در دسترس نیست اما مشخصاتی از سری تلفن های هوشمند آلتیمیت که تلفن های هوشمند پیشرفته‌تری محسوب می‌شوند منتشر شده است.

بر اساس این گزارشات، تلفن های هوشمند انرجایزر Ultimate U620S Pop و U630S Pop به چیپست‌های P70 و P22 هلیو مدیاتک مجهز خواهند شد.

علاوه بر این هر دو گوشی یاد شده به دوربین‌های دوگانه‌ای مجهز خواهند شد که شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

انرجایزر در گوشی U620S Pop یک دوربین سه گانه‌‌ تعبیه کرده که از سه سنسور ۱۶ ، ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. همچنین این موبایل به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

این در حالی است که U630S Pop از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌‌برد. هنوز تصاویر و جزئیات کاملی از موبایل دیگر این شرکت با باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی آن منتشر نشده. تنها مشخص شده که تمامی ۲۶ گوشی جدید انرجایزر قرار است ششم اسفندماه امسال طی کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    آب کاش بشه تو ایران خریدشون

  • pishro
    pishro | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

    ????

مطالب پیشنهادی