ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط تحویل خودروهای برلیانس H330 و برلیانس H220 توسط سایپا اعلام شد + جدول

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش برلیانس H330 , H220 سایپا برلیانس یک شرکت تازه نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 تاسیس شده است. این شرکت توانسته است در این مدت شرکای ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش برلیانس H330 , H220 سایپا

برلیانس یک شرکت تازه نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 تاسیس شده است. این شرکت توانسته است در این مدت شرکای خوبی را پیدا کند و محصولات بی ام و و تویوتا را در چین تولید کند. برلیانس خود نیز به تولید محصولاتی می پردازد که بعضی از آنها همچون برلیانس V5 شباهت زیادی به محصولات بی ام و دارند و اخیرا نیز ب ام و تصمیم گرفته تا با خرید 75 درصد از سهام شریک چینی، سکان هدایت این خودروساز آسیایی را در اختیار خود بگیرد.

برلیانس در ایران توسط شرکت سایپا عرضه می شود و محصولات مختلفی از این برند مثل برلیانس H330 یا برلیانس H220 راهی جاده های کشورمان شده است.
با توجه به مشکلات موجود در حوزه ارز و ترخیص قطعات در گمرک که در ماه های اخیر به وقوع پیوسته، گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا با ادامه مذاکره با شریک تجاری خود برلیانس، شرایط تامین قطعه و بهبود روند تولید محصولات گروه برلیانس را در جهت تامین خواست مشتریان افزایش دهد.
این شرکت در اطلاعیه جدیدی خطاب به متقاضیان خودروهای برلیانس اعلام کرده که دعوتنامه تعهدات پیش فروش خودروهای برلیانس H330 و H220 گیربکس معمولی با موعد تحویل شهریور و مهر (قیمت قدیم) صرفا به صورت نقدی صادر گردیده است. این دعوتنامه با مهلت تکمیل وجه تا تاریخ 97/11/30 به شرح جدول ذیل  است:

برلیانس H330

گفتنی است قطعات خودروی برلیانس از چین وارد می شود و اگر به هر دلیلی واردات قطعات از چین دچار اختلال شود، تحویل و یا احیانا تعمیر این خودرو با مشکل مواجه خواهد شد. به خصوص که براساس برخی از اخبار غیر رسمی، همکاری برلیانس با سایپا حالا در هاله از ابهام قرار گرفته و به دلیل تحریم های بین المللی صنعت خودرو و سخت گیری ب ام و در مواجهه با قوانین یک جانبه آمریکا، این احتمال وجود دارد که همکاری برلیانس با سایپا به کلی متوقف شود. از این رو به نظر می رسد که تحویل خودروهای ثبت نامی فعلی، آخرین پروژه مشترک برلیانس و سایپا در مقطع زمانی فعلی قلمداد شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

    کیفیت برلیانس عالیه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

    احتمالا 5 برار ظرفيت پيش فروش ميكنن

    بعدم ميگن فكر نميكرديم برليانس از ايران بره، اخه دور قبلي تحريما ايرانو ترك نكرد??

مطالب پیشنهادی