ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی تحسین شده Thimbleweed Park را به صورت رایگان دریافت کنید

فروشگاه اپیک گیمز که چندی پیش به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد، قصد دارد تا هر 2 هفته یکبار، یک بازی پی سی را به صورت کاملاً رایگان به کاربران خود هدیه دهد. ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

فروشگاه اپیک گیمز که چندی پیش به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد، قصد دارد تا هر 2 هفته یکبار، یک بازی پی سی را به صورت کاملاً رایگان به کاربران خود هدیه دهد. این هفته، قرعه به نام بازی Thimbleweed Park افتاد که در سبک ماجراجویی کلیک و اشاره ساخته شده است.

اگر به دریافت بازی Thimbleweed Park علاقه مند هستید، قبل از هر چیز باید در فروشگاه اپیک گیمز یک حساب کاربری بسازید. پس از آن می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی بازی در فروشگاه آن را دریافت کرده و به لایبرری خود اضافه کنید. پس از اضافه شدن، این بازی برای همیشه در اکانت شما باقی خواهد ماند و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید بدون محدودیت به تجربه‌ی آن بپردازید.

بازی Thimbleweed Park در سال 2017 برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و سیستم عامل‌های تلفن همراه هوشمند عرضه شد. سازندگان این بازی ران گیلبرت و گِرِی وینیک بودند که به خاطر ساخت Maniac Mansion توانستند نامی برای خود دست و پا کنند.. این بازی را می‌توان اقتباس طنز آمیزی از 3 سریال تلویزیونی Twin Peaks ،The X-Files و True Detectives دانست.

بازی Thimbleweed Park

از ویژگی‌های قابل توجه بازی Thimbleweed Park می‌توان به سبک گرافیکی رِترو و وجود 5 شخصیت قابل کنترل اشاره کرد. داستان بازی درباره‌ی 2 مامور اف بی آی است که به خاطر یک پرونده‌ی قتل، به شهر ثیمبل وید پارک سفر می‌کنند. وظیفه‌ی این 2، حل کردن پرونده و یافتن مظنون اصلی است. همچنین باید اضافه کرد که این بازی تا 7 مارس (16 اسفند) رایگان خواهد بود.

این روزها توجه بسیاری از گیمرهای سراسر جهان به فروشگاه اپیک گیمز جلب شده است. پس از اینکه اعلام شد نسخه‌ی پی سی بازی The Division 2 تنها از طریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه می‌شود، نوبت به عرضه‌ی اختصاصی Metro Exodus از طریق این فروشگاه رسید. این خبر در حالی اعلام شد که بسیاری از علاقه مندان بازی را از طریق فروشگاه استیم پیش خرید کرده بودند.

با توجه به صحبت‌های مسئولان فروشگاه اپیک گیمز، انتظار می‌رود در آینده همکاری بیشتری را بین سازندگان شناخته شده و این فروشگاه شاهد باشیم. همچنین توصیه می‌کنیم برای بررسی تاثیراتی که فروشگاه اپیک گیمز می‌تواند روی وضعیت کنونی صنعت گیم بگذارد، به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mobin
    Mobin | ۴ اسفند ۱۳۹۷

    باری باحالیه رو گوشی بازی کردم

مطالب پیشنهادی