ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زودشور
تکنولوژی

استارت‌آپ زودشور با طرح لبخند لباس‌های اضافه کاربران را به نیازمندان می‌رساند

زودشور امسال برای دومین بار «طرح لبخند» را اجرا می‌کند. اگر لباس‌های سالمی دارید که نمی‌پوشید اما می‌تواند کمکی برای دیگران باشد با «زودشور» تماس بگیرید و با آنها هماهنگ کنید تا در زمانی مناسب آنها ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۶

زودشور امسال برای دومین بار «طرح لبخند» را اجرا می‌کند. اگر لباس‌های سالمی دارید که نمی‌پوشید اما می‌تواند کمکی برای دیگران باشد با «زودشور» تماس بگیرید و با آنها هماهنگ کنید تا در زمانی مناسب آنها را از شما تحویل بگیرند. این خشکشویی آنلاین لباس‌های بدون استفاده را از کاربران و شهروندان تهرانی جمع‌آوری می‌کند و بعد از شستشو به دست افراد نیازمند می‌رساند.

«محمد رهی» بنیان‌گذار زودشور در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که این طرح از هفته گذشته آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت. به گفته او تاکنون استقبال خوبی به عمل آمده و مهمترین دلیل آن هم حمایت رسانه‌ها و سایر استارت‌آپ‌ها در این موضوع بوده‌ است:

«سال گذشته هم این طرح را با همکاری کاربران خود اجرا کردیم اما امسال پس از آنکه متوجه شدیم اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی وارد شده‌ است و قصد دارد مدرسه‌ای بسازد؛ ما هم طرح خود را به اتحادیه و «رضا الفت‌نسب»، سخنگوی اتحادیه اعلام کردیم. اتحادیه بسیار استقبال کرد و پیشنهاد داد تا این موضوع را با سایر استارت‌آپ‌ها در میان بگذاریم تا هر کدام به نحوی از آن حمایت کنند و همین اتفاق هم افتاد. تا امروز استقبال مردم بسیار خوب بوده و قطعا لباس‌های بیشتری به دست ما خواهد رسید. درنهایت این لباس‌ها خشکشویی شده و با همکاری «موسسه نیکوکاری مهر‌آفرین» به دست نیازمندان خواهد رسید.»

به گفته رهی این طرح مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری هم قرار گرفته‌ است. او باور دارد که این اقدامات موجب می‌شود تا افکار مخالفان استارت‌آپ‌ها که آنها را نمونه‌هایی از کسب و کار غربی می‌دانستند و با فعالیت آنها مخالف بودند، تغییر کند.

کاربران زودشور می‌توانند هنگام درخواست خدمات، لباس‌ها را تحویل دهند و همچنین کسانی که از کاربران زودشور نیستند، می‌توانند برای هماهنگی با شماره ۲۲۹۶۳۱۰۰  تماس گرفته تا لباس‌‌ها به صورت رایگان از آنها تحویل گرفته شود. گفتنی‌ست این طرح تنها محدود و لباس‌ نیست بلکه سایر پوشیدنی‌های قابل شستشو مانند کیف و کفش نیز قابل اهدا هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی