ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هرآنچه از ستاره ساز آلمانی می خواهید؛ رونمایی از مرسدس AMG GT R Roadster در نمایشگاه ژنو

مرسدس رسما در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از مدل مرسدسAMG GT R Roadster رونمایی کرد. این مدل به صورت تولید محدود بوده و تنها 750 دستگاه از آن تولید خواهد شد. قوای محرکه این مدل ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۵

مرسدس رسما در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از مدل مرسدسAMG GT R Roadster رونمایی کرد. این مدل به صورت تولید محدود بوده و تنها 750 دستگاه از آن تولید خواهد شد. قوای محرکه این مدل همانند برادر کوپه خود است. به عبارت دیگر این مرسدس جدید از یک موتور 4 لیتری 8 سیلندر دو توربو با حداکثر قدرت 577 اسب بخار و حداکثر گشتاور 699 نیوتن متر به همراه یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه که در محور عقب قرار داشته و نیرو را تنها به همان چرخ ها ارسال می کند بهره می برد.

این رودستر برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.6 ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن به 315 کیلومتر بر ساعت می رسد.

به واسطه این خودرو می توان ادعا کرد که زبان طراحی خشن مدل کوپه به مدل رودستر نیز راه پیدا کرده است. بال بزرگ عقب که به صورت ثابت طراحی شده است، سیستم تعلیق با قابلیت تطبیق پذیری و فراهم آمدن امکان تنظیمات رانندگی مختلفی و همچنین ویژگی فرمان دادن چرخ های عقب از جمله مواردی که می توان به واسطه آن ها این ادعا را اثبات کرد.

در بخش جلویی خودرو اسپویلر فعال در کنار جلو پنجره عظیم الجثه آن به چشم می خورد. در بخش انتهایی نیز دیفیوزر بزرگ در کنار خروجی اگزوز طراحی این بخش را تکمیل می کند. با توجه به پهن تر بودن خودرو به نسبت مدل پایه یعنی GT C Roadster امکان قرار دادن چرخ های آلیاژی سبک وزن به ابعاد 19 اینچ در جلو و 20 اینچ در عقب این خودرو میسر است. سایز لاستیک ها نیز که از نوع میشلن پایلوت اسپرت کاپ 2 است در جلو 273/35 و در عقب 325/30 است.

مکانیزم سقف تغییری به نسبت مدل عادی تغییری نکرده است و وزن خودرو به 1710 کیلو گرم رسیده است. مدل رودستر در حدود 80 کیلوگرم وزن بیشتری به نسبت مدل کوپه دارد.

برای افزایش مقاومت شاسی و صلب بودن آن از فلز ضخیم تر استفاده شده است همچنین نگه دارنده های اضافی برای داشبورد نیز برای این بخش تعبیه شده است.

مرسدس
امکان انتخاب انواع پکیج ها شامل ترمزهای کامپوزیتی و تریم فیبر کربن نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

قیمت این مدل از حدود 158 هزار پوند آغاز می شود و شماره تولید هر مدل بر روی یک پلاک نصب شده بر روی داشبورد حک خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی