ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نبرد برای بقا در تریلر جدید بخش بتل رویال بتلفیلد 5 [تماشا کنید]

مد بتل رویال بتلفیلد 5 که با نام فایراستروم شناخته می‌شود، هفته‌ آینده از طریق یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. به همین مناسبت، استودیو دایس تریلر جدیدی منتشر کرده است که نگاه‌ دقیق ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۷

مد بتل رویال بتلفیلد 5 که با نام فایراستروم شناخته می‌شود، هفته‌ آینده از طریق یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. به همین مناسبت، استودیو دایس تریلر جدیدی منتشر کرده است که نگاه‌ دقیق و خلاصه واری به این مد می‌اندازد.

با توجه به تریلر جدید بتلفیلد 5، کاربر می‌تواند در مد فایراستورم از 17 وسیله‌‌ی نقلیه‌ی مختلف برای جابجایی بین نقاط مختلف نقشه استفاده کند. این وسائل نقلیه تنها به خودروها محدود نمی‌شود و در این مد شاهد نوع خاصی از هلی کوپتر و قایق‌ هستیم. همچنین نقشه‌ی طراحی شده برای فایراستورم ده برابر بزرگترین نقشه‌ی این سری بازی‌، یعنی هامادا است.

در بخش دیگری از تریلر، مشاهده می‌کنیم که مکان‌هایی تحت عنوان Vehicle Lockup در نقشه‌ی فایراستورم وجود دارد. این لوکشین‌ها شامل خودروهای بسیار کمیاب همانند تانک‌ها می‌شود که برای دسترسی به آن‌ها نیاز به صرف زمان زیادی هست. این موضوع به کاربر و هم تیمی‌هایش بستگی دارد که ریسک را پذیرفته و برای دسترسی به این مکان تلاش کند، زیرا در این حین ممکن است مورد حمله‌ جوخه‌های دیگر قرار گیرند.

طبق آن چیزی که در تریلر جدید بتلفیلد 5 نمایش گذاشته شد، اسلحه‌ها و گجت‌های موجود در فایراستورم در 3 دسته‌ی معمولی، کمیاب و اپیک تقسیم می‌شوند. اسلحه‌هایی که دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری هستند، معمولاً در گاو صندوق‌ها قرار گرفته‌اند که باز کردن آن‌ها زمانبر است و در این حین باید توجه ویژه‌ای به محیط اطراف داشت.

مد بتل رویال بازی بتلفیلد 5 از 64 کاربر به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود به صورت تکنفره، دو نفره یا جوخه به رقابت با یکدیگر بپردازند. طبق اعلام سازندگان، بروزرسانی مربوط به مد فایراستروم در روز دوشنبه، پنجم فروردین ماه، منتشر می‌شود. در ضمن، این بروزرسانی رایگان بوده و تمامی کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی بتلفیلد 5 هم اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی