ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردهای گینس: سنگین‌ترین قایقی که توسط شناگران کشیده شده [تماشا کنید]

سوم آذر سال گذشته، تیمی متشکل از ۱۰۰ شناگر موفق شدند که قایقی به وزن ۳۵۵.۰۷ تن را ۲۰۰ متر پشت سرشان بکشند و بتوانند در شهر دبی رکورد گینس سنگین‌ترین قایقی که توسط شناگران کشیده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

سوم آذر سال گذشته، تیمی متشکل از ۱۰۰ شناگر موفق شدند که قایقی به وزن ۳۵۵.۰۷ تن را ۲۰۰ متر پشت سرشان بکشند و بتوانند در شهر دبی رکورد گینس سنگین‌ترین قایقی که توسط شناگران کشیده شده را بشکنند.

البته این اولین باری نیست که پلیس دبی موفق می‌شود نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند چرا که دو روز پیشتر از آن نیز، تیمی متشکل از  ۷۷ پلیس زن موفق شده بودند یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ ۱۶۸.۸ تنی را ۱۰۰ متر پشت سر خود بکشند.

رکوردهای گینس: سنگین‌ترین هواپیمایی که توسط ویلچرسواران کشیده شده

هر دوی این رکورد شکنی‌ها در واقع قسمتی از چالش تناسب اندام دبی به شمار می‌رود که از سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شده و هدف دارد تا دبی را به یکی از فعالترین شهر‌های دنیا بدل کرده و سلامت ساکنین این شهر‌ را تامین کند.

سنگین‌ترین قایقی

بر مبنای این چالش سالانه به مدت یک ماه، رویداد‌های گوناگونی شبیه به مورد مشاهده شده در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود که تا به حال چند رکورد شکنی را هم نتیجه داده است.

رکوردهای گینس: بیشترین موتورسیکلت در کره مرگ

چالش تناسب اندام دبی یا Dubai Fitness Challenge سال گذشته نیز با شعاری مشابه چند سال گذشته پایان یافت و سعی داشت که هر فرد بر اساس این چالش بتواند حداقل ۳۰ دقیقه از روز را به فعالیت ورزشی بپردازد تا سالمتر از قبل بشود.

به نظر می‌رسد که این مراسم با موفقیت انجام شده چرا که به گزارش شورای ورزش دبی فقط یک میلیون نفر از طریق اپلیکیشن این رویداد، در این چالش شرکت کرده‌اند.

ژنرال عبدالله سعید الماری، فرمانده پلیس دبی و ژنرال محمد سعید بخت نائب ریس پلیس دبی در کنار این صد نفر به شنا پرداخته بودند و سعید هارب دبیر شورای ورزش دبی نیز آنها را همراهی می‌کرد. در پایان این سه نفر و چندین افسر پلیس، گواهی گینس برای رکورد سنگین‌ترین قایقی که توسط شناگران کشیده شده را از دست مسئولین این موسسه دریافت کردند.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی