ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی ۳۰ پرو
تکنولوژی

هواوی می خواهد به برند اول موبایل در اروپا تبدیل شود

هواوی مدتهاست که از برنامه های خودش برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده موبایل جهان صحبت می کند. این شرکت چند روز قبل پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو را به شکل رسمی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

هواوی مدتهاست که از برنامه های خودش برای کسب عنوان بزرگ ترین تولید کننده موبایل جهان صحبت می کند. این شرکت چند روز قبل پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو را به شکل رسمی معرفی کرد تا نشان دهد که همچنان بر ادامه این مسیر استوار است.

طبق آخرین آمار و ارقام از سهم شرکت های مختلف در بازار موبایل، غول تکنولوژی چین توانسته اپل را کنار بزند و پشت سر سامسونگ قرار بگیرد، اما هواوی به این راضی نیست و می خواهد اول باشد. در همین راستا «والتر جی» مدیر عامل هواوی اروپای غربی از برنامه های این شرکت برای تسلط بر بازار موبایل می گوید:

هواوی پی 30 و پی 30 پرو تجربه کاربری بسیار بهتری را از نظر شارژدهی باتری و قدرت دوربین در اختیار کاربران قرار می دهند و به ما کمک می کنند به سمت جایگاه نخست پیش برویم.

جی می گوید هواوی در سال 2018 بیش از 208 میلیون گوشی موبایل فروخته است، رقمی که برای بعضی شرکت ها آرزویی دست نیافتنی محسوب می شود. پرچمداران جدید این شرکت می توانند باز هم این آمار را جابجا کنند.

یکی از مدیران ارشد هواوی به وب سایت TechRadar می گوید آنها سرمایه گذاری عظیمی روی تحقیق و توسعه (R&D) انجام داده اند و با وجود موانع گسترده، تصمیم به عقب نشینی ندارند. غول تکنولوژی چین می خواهد به عنوان شرکت پیشگام در حوزه فناوری های نوین و به خصوص 5G شناخته شود.

نوآوری و پیشرفت مداوم، همان چیزیست که مشتریان وفادار را برای این شرکت به ارمغان می آورد و جایگاه آنها را محکم تر می کند. او می گوید:

نوآوری در دنیای مدرن کار سختیست، چون تکنولوژی با سرعتی باورنکردنی پیش می رود و باید هر ماه وضعیت خودمان را بسنجیم.

هواوی همچنین قصد دارد چندین مرکز اختصاصی را در اروپا راه اندازی کند تا کاربران بتوانند با محصولات این شرکت از نزدیک کار کنند. تأسیس دو فروشگاه بزرگ هم در دستور کار این شرکت قرار دارد. باید دید آیا هواوی می تواند بدون تکیه بر بازار حیاتی آمریکا به اهداف بلندپروازانه خود برسد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

    اپل چرا اینطوری شد یهو کلا به فنا رفت حالا بازم سامسونگ با هواوی هنوز تکلیفشون مشخص نیست دوتاشون دارن تمام تلاششون رو میکنن ولی حس میکنم اپل فقط داره این دو تا رو تماشا میکنه انگار ایفون بعد استیو جابز به ... رفت

    • LOGANLEGEND
      LOGANLEGEND | ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

      اپل تمام تلاشش رو میکنه اما همیشه دستی رو دست هست و تا سودش رو کم نکنه، نمیتونه با شرکت های آسیایی رقابت کنه و خریدارانش همون متعصب های قدیمی هستن

مطالب پیشنهادی