ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر آیپد مینی 2019 بعد از خم شدن همچنان کار می‌کند [تماشا کنید]

طی چند وقت اخیر، بازار آیپدها شلوغ‌تر از گذشته شده و آیپد مینی 2019 جدیدترین عضو از این خانواده محسوب می‌شود؛ عضوی که ظاهرا از طراحی مقاوم‌تری نسبت به نسل جدید آیپد پرو بهره می‌برد. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

طی چند وقت اخیر، بازار آیپدها شلوغ‌تر از گذشته شده و آیپد مینی 2019 جدیدترین عضو از این خانواده محسوب می‌شود؛ عضوی که ظاهرا از طراحی مقاوم‌تری نسبت به نسل جدید آیپد پرو بهره می‌برد.

صفحه یوتوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیو خود ابتدا مقاومت این دستگاه را از نظر برداشتن خراش روی نمایشگر و حاشیه‌های کناری آن بررسی می‌کند. پس از این بخش، نوبت به بخش فلزی پشت و کناری دستگاه می‌رسد. از آن‌جایی که آیپد مینی 2019 از فلز ساخته شده، مقاومت خوبی از خود در برابر خراش پیدا کردن با چاقو نشان می‌دهد.

در مرحله بعدی شاهد حرارت دادن نمایشگر آیپد مینی 2019 با استفاده از فندک هستیم. همان‌طور که در این ویدیو میبینیم، بخش حرارت داده شده در نمایشگر این دستگاه پس از مدت ۶۰ ثانیه رنگ مشکی پیدا می‌‌کند. البته پس از مدت کوتاهی، این بخش از LCD آیپد مینی دوباره به حالت عادی خود برمی‌گردد.

در مرحله انتهایی نوبت به خم کردن آیپد مینی جدید می‌شود. این دستگاه به راحتی و با فشار دو انگشت شست به سمت بیرون خم می‌شود. اما این پایان کار نیست و فردی که تست را انجام می‌دهد به راحتی می‌تواند دستگاه را دوباره با خم کردن به سمت داخل، به شکل قبلی خود برگرداند.

به گفته او، نمایشگر آیپد مینی 2019 بیشتر از هر دستگاهی که پیش از این آن‌ها را خم کرده، دوام آورده است. همچنین در جریان انجام این بخش از تست، نمایشگر دستگاه همچنان کارکرد خود را حفظ کرده و قابل استفاده باقی می‌ماند.

به طور کلی به نظر می‌رسد که با محصول مقاوم‌تری نسبت به مدل جدید آیپد پرو طرف هستیم. البته از سمت دیگر ماجرا، تست وبسایت iFixit نشان می‌دهد که نسل پنجم آیپد مینی تعمیرپذیری چندان مطلوبی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی