ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طولانیترین سفر دنیا با ماشین برقی در استرالیا پایان یافت

طی همین هفته، یکی از جالبیترین برنامه‌های تبلیغاتی برای ماشین‌های برقی به پایان رسید و کمپانی هلندی Wiebe Wakker اعلام کرد طولانیترین سفر دنیا با ماشین برقی پس از سه سال در استرالیا پایان یافته است. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

طی همین هفته، یکی از جالبیترین برنامه‌های تبلیغاتی برای ماشین‌های برقی به پایان رسید و کمپانی هلندی Wiebe Wakker اعلام کرد طولانیترین سفر دنیا با ماشین برقی پس از سه سال در استرالیا پایان یافته است.

ماشین برقی

سال ۲۰۱۶ میلادی، این کمپانی هلندی تصمیم گرفت که کمپین تبلیغاتی جالبی برای ماشین‌های الکتریکی خود به راه بیاندازد. به همین دلیل ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۹۴ یک ماشین گلف ولکس واگن اصلاح شده به عنوان قسمتی از برنامه‌ی Plug Me In این کمپانی از آمستردام سفر خود به اقصی نقاط کره زمین را آغاز کرد.

حال که سه سال از آن تاریخ می‌گذرد، این ماشین توانسته مسیری معادل ۹۵ هزار کیلومتر را بپیماید و طی آن ۳۳ کشور مختلف جهان را پشت سر بگذارد که ایران هم جز آنها بوده است. این برنامه‌ تبلیغاتی قرار بوده که قابلیت‌ها و توانایی های ماشین ‌های برقی را به تصویر بکشد و برتری این مدل وسایل نقلیه را بر ماشین‌های معمولی به اثبات برساند.

ماشین برقی

این کمپین تبلیغاتی در زمینه تامین هزینه‌های لازم برای خوراک یا مسکن، سعی کرده از کمک داوطلبین و اسپانسر‌ها کمک بگیرد. دو کمپانی‌های بزرگ حوزه تکنولوژی یعنی کانن و ادوبی نیز جزو اسپانسر های معروف این کمپین به شمار می‌روند.

طی طولانیترین سفر دنیا با ماشین برقی ، راننده کمپانی هلندی مجبور بوده که چند بار از میان دریا عبور کند. از این رو آنها دست به دامان کشتی‌ها و وسایل نقلیه‌ای قدیمی شدند که سازگاری کامل این سفر با محیط زیست را زیر سوال برده است. با این وجود سفر کمپین Plug Me In چند مطلب اثبات شده؛ با استفاده از ماشین برقی هم می‌توان از محیط زیست محافظت کرد و هم از نظر مالی، هزینه کمتری متحمل شد.

ماشین برقی

برای مثال اگر یک ماشین گلف معمولی قرار بود این سفر سه ساله را پشت سر بگذارد، راننده مجبور بود ۶۷۸۳ لیتر بنزین مصرف کند که هزینه‌ای معادل ۴۵۵۲ دلار را روی دست او می‌گذاشت اما به گفته‌ی راننده‌ی هلندی Wiebe Wakker، طی این سه سال تنها ۳۰۰ دلار برای تامین برق این ماشین هزینه شده است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alex
    Alex | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    این دوستمون به ایرانم اومده بود

  • آریا
    آریا | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    این شد یه تبلیغ درست

مطالب پیشنهادی