ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان «بله» ۶۶۴ میلیون تومان برای استان‌های سیل‌زده جمع آوری کرد

کاربران اپلیکیشن پیام رسان «بله» بیش از ۶۶۴ میلیون تومان به هموطنان استان‌های سیل‌زده کمک نقدی کردند. سیلاب‌های روز‌های ابتدایی سال پس از ویرانی و خسارات بسیار، موجی از کمک‌های مردمی را به دنبال داشت که ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۰

کاربران اپلیکیشن پیام رسان «بله» بیش از ۶۶۴ میلیون تومان به هموطنان استان‌های سیل‌زده کمک نقدی کردند.

سیلاب‌های روز‌های ابتدایی سال پس از ویرانی و خسارات بسیار، موجی از کمک‌های مردمی را به دنبال داشت که در آن تمامی افراد حقیقی و حقوقی هرکدام به سهم خود سعی کردند تا به هموطنان سیل‌زده و آسیب دیده کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراخوانی برای کمک به استان‌های سیل زده برای کاربران خود ارسال کرد. این فراخوان در قالب بازوی (بات) «کمک به سیل‌زدگان کشور» در اپلیکیشن بله اجرا شد و کاربران توانستند به راحتی از طریق کارت بانکی، کمک‌های نقدی خود را به میزان دلخواه به صورت مستقیم به شماره حساب اختصاصی اعلام شده توسط جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند تا کمک‌های آنها مستقیما به نفع آسیب دیدگان این حادثه ارسال شود.

کمک بله به سیل زدگان

ناگفته نماند این روند همچنان ادامه دارد و کاربران اپلیکشین بله و سایر هموطنان همچنان می‌توانند از طریق بات «کمک به سیل‌زدگان کشور» به راحتی از طریق یکی از دو نهاد معتبر جمعیت هلال احمر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هموطنان سیل زده کمک کنند.

مسئولین این پیام رسان بومی می‌گویند هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر دارند و علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۸ بانک دیگر نیز به این شبکه متصل هستند و در نتیجه کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

گفتنی است، اپلیکیشن بله در اسفند ماه ۱۳۹۴ در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • MK
    MK | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

    کمتر ماله کشی کنید با این پیام رسان های چرتتون

  • Mobin
    Mobin | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    فقط منتظر مسخره کردنید. همین ۶۶۴ میلیون بهتر از تو هست نشستی پشت گوشیت اراجیف مینویسی

    • ErfanMTI
      ErfanMTI | ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

      یه اپلکیشن با جامعه آماری ((به ادعای خودشون)) بالا کل پولی که از مردم جمع کرده قد خرید دو دست سرویس جهیزیه نمیشه
      بعد اومده تو بوق کرده
      میگن کاربر میلیونی دارن
      با ۱ میلیون کاربر و هر کاربر فقط هزار تومن کمک کردن میشد ۲ برابر این مبلغ جمع بشه
      سواد پایینت و شخصیت ترولت باعث میشه بدون اطلاعات درباره بقیه قضاوت کنی
      من میدونم خودم چه کمکی کردم و نیاز به ادمای شعر گویی مثل تو برای قضاوت ندارم تو هنر بیشتری داری آستین بالا بزن وگرنه طبق آمار این عدد برای این اپلیکشن حتی ارزش بیان هم نداشته

      • mohamad y
        mohamad y | ۲۳ فروردین ۱۳۹۸

        تو بوق کردند من سایت های زیادی میرم ولی فقط اینجا خبر شو خوندم جوری می گی بوق کردند که انگار چند میلیون هزینه تبلیغات کردند در ضمن شما از کجا می دونی چقدر از کابران پول دادند یا چقدر دادند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی