ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی گوشی مازراتی با هفت بلندگو منتشر شد [تماشا کنید]

طرح مفهومی جدیدی از گوشی مازراتی توسط کانال یوتیوب Phone Industry منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلفن هوشمند خیالی مازراتی گرنتوریسمو (Maserati GranTurismo) نام دارد و از مشخصات ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

طرح مفهومی جدیدی از گوشی مازراتی توسط کانال یوتیوب Phone Industry منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلفن هوشمند خیالی مازراتی گرنتوریسمو (Maserati GranTurismo) نام دارد و از مشخصات جالب آن می‌توان به ۷ بلندگوی تعبیه شده روی آن اشاره کرد.

با توجه به نام و ظاهر آن، این گوشی مشخصاً با الهام از ماشین‌های اسپرت طراحی شده و به گفته‌ی طراحش در واقع یک گوشی قدیمی است که سعی شده روی زیبایی ظاهری آن تمرکز شود.

این موبایل از یک بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد و بالای صفحه نمایش آن، یک بریدگی قطره‌ای به چشم می‌خورد که ظاهر موبایل را به گوشی وان پلاس 6T شبیه کرده.

گوشی مازراتی

در قسمت پایین بدنه‌ی این موبایل، درگاه USB-C به همراه جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک بلندگو به چشم می‌خورد. بلندگوی دوم نیز در همان بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.دریچه‌هایی هم در دو طرف این موبایل قرار گرفته که هم ظاهر یک ماشین اسپرت را تداعی کند و محل قرار گیری دیگر بلندگوهای کوچک باشد.

جالب اینجاست که روی این طرح مفهومی گوشی خیالی، نام برند معروف بلندگوی Harman/Kardon نیز به چشم می‌خورد. در بدنه‌ی پشتی این موبایل سه لنز دوربین به چشم می‌خورد که زیر آن زیر حسگر اثرانگشت بزرگ آن قرار گرفته است.

کلید پاور و قفل دستگاه در سمت چپ بدنه تعبیه شده اما سمت راست بدنه محل قرار گیری کلید تنظیم صدا به شمار می‌رود. طراح این موبایل تنها به ظاهر این موبایل اکتفا نکرده و مشخصاتی هم درباره‌ی سخت افزار و دوام آن ارائه کرده است.

برای مثال این موبایل موفق شده استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و خاک بدست آورد. این موبایل به گفته طراحش به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خواهد داشت.

در پایان باید گفت طراح این موبایل سه رنگ آمیزی مختلف برای جدیدترین گوشی مازراتی در نظر گرفته که شامل مشکی و قرمز و ترکیبی از این دو رنگ می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Ahmadnia
    Hamid Ahmadnia | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    تو طراحیهای تکراری امروزی، گوشی جالبی به نظر میاد

مطالب پیشنهادی