ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این یوتیوبر باور دارد که باید از روز‌های بد هم در شبکه‌های اجتماعی پست گذاشت

یوتیوبر معروف «نیکی لیلی» اخیراً در مصاحبه‌ای که با یک برنامه‌ی تلویزیونی داشت اعلام کرد باید از روز‌ های بد هم در شبکه‌ های اجتماعی پست گذاشت تا مردم حس تنهایی نکنند. این یوتیوبر ۱۴ ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

یوتیوبر معروف «نیکی لیلی» اخیراً در مصاحبه‌ای که با یک برنامه‌ی تلویزیونی داشت اعلام کرد باید از روز‌ های بد هم در شبکه‌ های اجتماعی پست گذاشت تا مردم حس تنهایی نکنند.

این یوتیوبر ۱۴ ساله که چند وقتی است در شبکه‌ های مجازی فعالیت می‌کند مدعی شده که فضای این شبکه‌ ها مسموم شده و همه تصاویر آن غیر واقعی‌اند و بیشتر از حد معمول بدون نقص هستند.

او در این مصاحبه اعلام کرده که روز های بد خود را هم با کاربران به اشتراک می‌گذارد چرا که بسیاری می‌توانند حال وی را درک کنند. به باور او ستارگان شبکه‌ های اجتماعی، انسان هستند و بی شک مثل همه افراد روز های بدی را تجربه خواهند کرد. پس بهتر است آن را با کاربران به اشتراک بگذارند تا آنها احساس تنهایی نکنند. این صحبت لیلی در توییتر بار ها باز نشر شده و بسیاری از کاربران، او را تحسین کرده‌اند.

این یوتیوبر تا به حال موفق شده بیش از ۷۰۰ هزار نفر دنبال کننده را به خود جذب کند و پزشکان در شش سالگی‌اش تشخیص دادند که به ناهنجاری وریدی (arteriovenous malformation یا AVM) مبتلاست.

این ناهنجاری نادر موجب می‌شود که ارتباط عجیبی میان شریان‌ های خونی و رگ‌ های یک فرد ایجاد شود. بدین شکل ناگهان قسمتی از چهره به صورت غیر عادی باد کرده و بزرگ می‌شود. در این مواقع حتی ممکن است خونریزی بینی نیز برای جان آدمی خطرناک باشد.

لیلی به همین دلیل کانال یوتیوب خود را در هشت سالگی‌اش برای آشنایی بیشتر مردم با این بیماری افتتاح کرد. او معتقد است که افراد زیادی با تفاوت‌ های ظاهری مثل او در زمین زندگی می‌کنند و نباید آنها را با ظاهرشان قضاوت کرد.

لیلی با اینکه از مشکل اساسی رنج می‌برد اما مثل تمامی یوتیوبر‌ ها در کانال یوتیوب خود، ویدیو‌ های نظیر اجرای موسیقی و بررسی لوازم آرایش منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    خیلی دردناکه? ?

  • King Arc s
    King Arc s | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا چی بیانگر شخصیت و جایگاه ما در نظر دیگرانه؟ میلیارد ها بیماری در این دنیا هست که هرکدوممون میتونه دچارش بشه

  • Mr.am in.m
    Mr.am in.m | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

    واقعا ناراحت شدم خیلی سخته واسه یک دختر14ساله بنده خدا

مطالب پیشنهادی