ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این کامپیوتر ماکارونی از لازانیا و سخت افزار ایسوس درست شده [تماشا کنید]

به تازگی یک یوتیوبر با نام کاربری Laplanet Arts سعی کرده تا با استفاده از سخت افزار‌ های ایسوس و لازانیا، پاستا و ماکارونی کامپیوتری کارآمد بسازد. او پس از ساخت این گجت، آن را آزمایش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

به تازگی یک یوتیوبر با نام کاربری Laplanet Arts سعی کرده تا با استفاده از سخت افزار‌ های ایسوس و لازانیا، پاستا و ماکارونی کامپیوتری کارآمد بسازد. او پس از ساخت این گجت، آن را آزمایش کرده تا ببیند می‌تواند کامپیوتر ماکارونی ساخت خودش را به راه بیاندازد یا خیر.

او در ابتدا کارش را با چسباندن ورق های لازانیا به یکدیگر آغاز کرد و شاسی اصلی کامپیوتر را بدین شکل ساخت. پس از آن سعی کرد که سخت افزار ایسوس را داخل این بدنه لازانیایی قرار دهد.

او برای تهیه سخت افزار مورد نیاز خود مجبور شده که یک تبلت هیبریدی Transformer را از هم باز کند و چیپ های آن را جدا نماید. پس از قرار دادن این سخت افزار داخل شاسی لازانیایی از ماکارونی و پاستا برای پر کردن فواصل دیگر بهره گرفته است.

این کاربر یوتیوب مدعی شده بدین خاصی سراغ استفاده از ماکارونی برای پر کدن میان اجزا رفته و سعی داشته بدین شکل سیستم تهویه هوایی برای این کامپیوتر بسازد.

علاوه بر این یوتیوبر مذکور سعی کرده تا برای اینکه کامپیوترش به ماکارونی و لازانیا شباهت بیشتری پیدا کند، چسب داغش را به رنگ قرمز درآورد. بدین شکل این چسب، ظاهری شبیه به مایع ماکارونی و لازانیا پیدا می‌کند.

او پس از خشک شدن چسب های کامپیوتر ماکارونی، آن را  تست کرده و متوجه شده که به خوبی کار می‌کند. البته این مدل با چند مشکلات تکنیکی مواجه شده اما با این حال، ایرادات یاد شده جلوی فعالیت کامپیوتر ماکارونی را نگرفته و این PC موفق شده قسمتی از چند بازی را بارگذاری و اجرا کند.

با این حال کامپیوتر ماکارونی را نمی توان یک گجت کارآمد و همیشگی خواند چرا که حتی کار های ساده نظیر بارگذاری و استریم ویدیو نیز به بطور مرتب با آن امکان پذیر نیست و دچار مشکل می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی