ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر رسمی و مشخصات گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL

کمپانی گوگل با معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL که قیمت هایی نزدیک به پرچمداران سامسونگ و اپل داشتند، نتوانست موفقیت قابل توجهی در بازار کسب کند و به نظر می رسد از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

کمپانی گوگل با معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL که قیمت هایی نزدیک به پرچمداران سامسونگ و اپل داشتند، نتوانست موفقیت قابل توجهی در بازار کسب کند و به نظر می رسد از همین رو، تصمیم گرفته میان رده های گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL را روانه بازار کند.

بر اساس آنچه تا کنون (5 روز پیش از معرفی رسمی پیکسل 3a و 3a XL) می دانیم، این دو گوشی به ترتیب با ابعاد نمایشگر 5.6 و 6 اینچی تولید شده اند و در نسخه پایه از 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار چیپست اسنپدراگون 670 و رم 4 گیگابایتی بهره مند هستند. البته باید در نظر داشت که پرچمداران گوگل نیز 4 گیگابایت رم داشتند و به همین خاطر ممکن است کمپانی ساکن مانتین ویو در میان رده های خود از رم 3 گیگابایتی استفاده کند.

برای تصویربرداری، هر دو مدل پیکسل 3a به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با فناوری Night Sight برای عکاسی در نور کم و حالت پرتره مجهز شده اند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم برایشان در نظر گرفته شده است.

پیکسل 3a پیکسل 3a

از نظر باتری هم پیکسل 3a با 3000 میلی آمپر ساعت و پیکسل 3a XL با 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت های استانداردی دارند که با فناوری شارژ سریع می توان پس از 15 دقیقه شارژ، تا 7 ساعت از آنها استفاده کرد.

هوش مصنوعی گوگل امکان بررسی تماس پیش از پاسخگویی را فراهم کرده است

سنسور اثر انگشت فیزیکی و حاشیه های حساس به فشار از دیگر ویژگی های میان رده های گوگل هستند که شرکت سازنده در کنار آنها، قابلیت «Screen Call» را هم ارائه کرده که به کاربر اجازه می دهد تماس های ورودی را پیش از پاسخگویی بررسی کند. به طور ساده کاربر می تواند پس از دریافت تماس، پرسش های از پیش تعیین شده ای مانند «با من چه کار دارید؟» یا «شما؟» را انتخاب کند که این پرسش ها برای تماس گیرنده خوانده می شوند و پاسخ او توسط هوش مصنوعی به صورت نوشته برای کاربر نمایش داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که به گفته گوگل، قابلیت مورد بحث تماماً با استفاده از هوش مصنوعی داخلی پردازش شده و برای استفاده از آن نیازی به اتصال اینترنت وجود ندارد. کاربر هم پس از بررسی تماس، امکان رد یا دریافت آن را خواهد داشت.

گفتنی است پیکسل های جدید با اندروید 9 پای به دست مشتریان می رسند و تا 3 سال بروزرسانی های امنیتی و نسخه های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد.

نکته جالب دیگر احتمال عرضه پیکسل 3a با رنگ بنفش بسیار روشن است که علاوه بر رندرها، در یک تصویر افشا شده از جعبه گوشی هم تأیید شده که در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید:

پیکسل 3a
به عبارت Purple-ish در زیر اسم پیکسل 3a دقت کنید

پیکسل 3aپیکسل 3a

گوگل رنگ این نسخه را Purple-ish (متمایل به بنفش، بنفشی) نام گذاری کرده و طبق آخرین اخبار، تصمیم دارد نسخه معمولی را با قیمت 399 دلار و نسخه XL را با قیمت 479 دلار به بازار عرضه کند.

در نهایت تصاویر تبلیغاتی رسمی گوگل پیکسل 3a را داریم که به بعضی ویژگی ها مثل دوربین، بررسی تماس و پشتیبانی 3 ساله شاره دارند:

پیکسل 3a پیکسل 3a پیکسل 3a پیکسل 3a

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

    خوشم میاد نه کاری به حاشیه کم داشته نه به چند گانگی دوربین نه به اثر انگشت زیر نمایشگر ..

مطالب پیشنهادی