ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید سری Tom Clancy احتمالاً به زودی معرفی می‌شود

یوبیسافت در چند وقت اخیر سیاست جالبی را در پیش گرفته و سعی می‌کند تا با قرار دادن نکات مخفی در بازی‌های عرضه شده خود، به عناوین معرفی نشده‌اش اشاره‌ای غیر مستقیم داشته باشد. پس ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

یوبیسافت در چند وقت اخیر سیاست جالبی را در پیش گرفته و سعی می‌کند تا با قرار دادن نکات مخفی در بازی‌های عرضه شده خود، به عناوین معرفی نشده‌اش اشاره‌ای غیر مستقیم داشته باشد. پس از اشاره به نسخه جدید Assassin’s Creed در بازی The Division 2، حالا نوبت به نسخه جدید سری Tom Clancy رسیده است.

مدتی قبل، یوبیسافت به روزرسانی جدیدی را تحت عنوان Operation Oracle برای Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands منتشر کرد. این محتوا پس از نصب از کاربران دعوت می‌کند تا در تاریخ 19 اردیبهشت در رویداد اسکل کان شرکت کنند که توسط شرکت اِسِکل تکنولوژی (Skell Technology) برگزار خواهد شد.

در نگاه اول، این پیام دعوت هیچ نکته خاصی را شامل نمی‌شود اما نباید فراموش کرد که اسکل تکنولوژی در بازی Ghost Recon Wildlands یک شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات مختلف برای مردم عادی و نیروهای نظامی بوده است. این شرکت خیالی همچنین یک وبسایت دارد که برای مشاهده آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

سری Tom Clancy

با در نظر گرفتن این موارد، اگر یوبیسافت قصد داشته باشد تا در این رویداد خیالی از یک بازی جدید رونمایی کند، به احتمال زیاد نسخه جدید سری Tom Clancy خواهد بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که نسخه جدید Splinter Cell معرفی شود اما از آنجایی که اسکل تکنولوژی به سری Ghost Recon مرتبط است، نباید خیلی به این اتفاق امیدوار بود.

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، یوبیسافت در بازی The Division 2 به نسخه جدید اساسینز کرید اشاره کرده است. با توجه به پوستری که در یکی از لوکیشن‌های این بازی آنلاین قرار گرفته، نسخه جدید سری در عصر وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت. پیش از این نیز وبسایت کوتاکو با انتشار یک گزارش از انتشار نسخه جدید سری اساسینز کرید با نام Kingdom خبر داده بود که می‌توان گفت تا حدودی به عصر وایکینگ‌ها مرتبط است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی