ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قابلیت Ideas
تکنولوژی

مایکروسافت به کمک هوش مصنوعی نوشته هایتان را بهبود می بخشد

اگر از نسخه آنلاین برنامه Word مایکروسافت استفاده می کنید، به زودی یک ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در نوشته هایتان یاری خواهد کرد. قابلیت Ideas که امروز در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۵

اگر از نسخه آنلاین برنامه Word مایکروسافت استفاده می کنید، به زودی یک ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما را در نوشته هایتان یاری خواهد کرد. قابلیت Ideas که امروز در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت از آن رونمایی شد، قرار است از راه های مختلف نویسندگان را برای نوشتن مطالبشان یاری کند.

پیدا کردن نکات کلیدی نوشته ها از دیگر قابلیت های این ابزار است

اگر نوشتن برایتان سخت است، مهم ترین قابلیت Ideas کمک برای نوشتن جملات مختصر مفید و شفاف است. می توانید به آن به چشم یک تصحیح گر گرامر نگاه کنید که قابلیت هایش چند برابر شده اند، زیرا Ideas پا را از رفع ایرادهای مشخص گرامری فراتر گذاشته و به فهم راحت تر نوشته هایتان کمک کرده و کیفیت نوشته هایتان را بهبود می بخشد. Ideas برای این کار از یادگیری ماشینی استفاده می کند؛ برای مثال هنگامی که یک پاراگراف طولانی و پیچیده نوشته باشید یک متن بهتر و ساده تر پیشنهاد می کند.

این ابزار مبتنی بر پردازش ابری، اطلاعات دیگری مانند زمان لازم برای خواندن نوشته یا معنی کلمات مخفف را هم با استفاده از اطلاعاتی که از شرکت ها دارد فراهم می کند.

قابلیت دیگر Ideas، تشخیص مطالب کلیدی هر نوشته است. این قابلیت که احتمالا بیشتر به مزاج خواننده ها خوش خواهد آمد تا نویسنده ها، می تواند وقت هایی استفاده شود که کسی یک مطلب 67 صفحه ای برایتان بفرستد تا خلاصه کنید.

به گفته مایکروسافت این ابزار قابلیت دیگری نیز به پردازشگر Word اضافه خواهد کرد که "Word Designer" نام دارد و به شما برای طراحی و زیباتر کردن بخش های مختلف اسنادتان مانند جداول کمک خواهد کرد.

قابلیت های جدید از ماه خرداد در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهند گرفت و پاییز به شکل عمومی منتشر خواهند شد.

این طور که به نظر می رسد به زودی نیاز نیست نویسندگان مهارت زیادی در نوشتن داشته باشند و هوش مصنوعی در این زمینه هم به کمک انسان خواهد آمد. نظر شما درباره قابلیت جدید Word چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی