ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو
تکنولوژی

تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو [تماشا کنید]

شب گذشته وان پلاس سه نسخه مختلف از پرچمدار جدیدش را به نام های وان پلاس ۷، وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ پرو 5G معرفی کرد و در حالی که تنها چند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

شب گذشته وان پلاس سه نسخه مختلف از پرچمدار جدیدش را به نام های وان پلاس ۷، وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ پرو 5G معرفی کرد و در حالی که تنها چند ساعت از برگزاری این رویداد گذشته، کانال یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومتی را روی نسخه ۷ پرو انجام داده که در ادامه به جزئیات این تست می پردازیم.

همانطور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد تست های خراش پذیری و خمش در ابتدا انجام می شوند و خسته کننده ترین بخش ها هستند اما آنطور که مشخص شده نمایشگر وان پلاس ۷ پرو درست مانند اغلب نمایشگرهای شیشه ای دیگر در سطح ۶ شروع به خراش برداشتن می کند و لنز دوربین این گوشی نیز توسط همین شیشه محافظت می شود. همانطور که شب گذشته در خبر معرفی وان پلاس ۷ پرو خواندید مکانیزم موتوری دوربین سلفی جهنده این گوشی تا ۳۰۰ هزار مرتبه استفاده سالم می ماند.

مکانیزم موتوری دوربین جهنده این گوشی تا سیصد هزار مرتبه قابلیت بیرون آمدن و قرارگرفتن در محفظه اش را دارد

در تست خمیدگی بدنه کمی از خود انعطاف پذیری نشان می دهد و مجددا به وضعیت عادی باز می گردد و از آنجایی که نمایشگر این گوشی در کناره ها کمی خمیدگی دارد مقاومت آن در برابر خمش تا حدودی بیشتر از سطح نرمال خواهد بود.

در پایان به تست آتش می رسیم که با نتایج جالبی همراه بود. پس از پنجاه ثانیه حرارت دادن مستقیم به نمایشگر وان پلاس ۷ پرو هیچ نشانه یا اثری از سوختگی در آن ایجاد نشد. با در نظر داشتن این نکته که وان پلاس از نمایشگر اولد در این گوشی استفاده کرده این نکته کمی عجیب به نظر می رسد.

در مورد دوربین هم باید بگوییم به مقدار بیشتری از نیرو برای هل دادن آن به داخل محفظه اش نیاز است و وان پلاس نوعی قابلیت تشخیص سقوط را هم برای این گوشی در نظر گرفته تا پیش از افتادن وان پلاس ۷ پرو و برخورد تصادفی آن با زمین دوربین به جایگاه خودش برگردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بدنه این گوشی با فشار کمی خم میشه ولی مجدد به حالت اول برمیگرده! خیلی جالب بود برام
    وان پلاس شرکت مورد احترامی هستش در کل

مطالب پیشنهادی