ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک او اس کاتالینا از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده می کند

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل مک کاتالینا رونمایی کرد و حالا با معرفی اپلیکیشن Sidecar، امکان استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه را به کاربران ارائه کرده است. ویژگی جدید که برای استفاده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۱۳

اپل دقایقی پیش از سیستم عامل مک کاتالینا رونمایی کرد و حالا با معرفی اپلیکیشن Sidecar، امکان استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه را به کاربران ارائه کرده است.

ویژگی جدید که برای استفاده از آن به سیستم عامل های کاتالینا در کامپیوتر مک و iOS 13 در آیپد نیاز است، به کاربر اجازه می دهد آیپد خود را به صورت باسیم یا بی سیم به رایانه متصل کرده و از آن به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کند.

نمایشگر ثانویه

کاربران می‌توانند از آیپد به عنوان صفحه طراحی استفاده کنند

قابلیت مورد بحث خصوصاً برای کاربران حرفه ای مانند تدوین کنندگان فیلم یا گرافیست ها کاربردی بوده و نیاز به خرید نمایشگر اضافه را برطرف می کند. البته چنین قابلیتی پیش از این با استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث مانند Duet Display و Luna Display در دسترس بود اما حالا به صورت پیش فرض توسط خود کمپانی به کاربران ارائه شده است.

علاوه بر استفاده از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه، کاربران حالا می توانند از این تبلت به عنوان صفحه طراحی هم استفاده کرده و با یک اپل پنسیل، ایده های خود را مستقیماً در نرم افزارهایی که از چنین قابلیتی پشتیبانی می کنند (هر اپلیکیشنی که با پدهای لمسی Wacom و Intuous سازگار است)، طراحی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی