ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوت 10 پرو
تکنولوژی

گلکسی نوت 10 باتری 4170 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

در حالی که به تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 10 یعنی 19 مرداد نزدیک می‌شویم منابع مختلف هر روز اطلاعات تازه‌ای از این سری منتشر می‌کنند. در آخرین خبر از گلکسی نوت 10، اطلاعاتی از ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

در حالی که به تاریخ معرفی رسمی گلکسی نوت 10 یعنی 19 مرداد نزدیک می‌شویم منابع مختلف هر روز اطلاعات تازه‌ای از این سری منتشر می‌کنند. در آخرین خبر از گلکسی نوت 10، اطلاعاتی از جمله شماره مدل، ظرفیت باتری و برخی مشخصات کلیدی دیگر آن افشا شده است.

به گزارش 91Mobiles و با نقل از منابع موثق، شماره مدل نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب SM-N975 و SM-N976 خواهد بود. همچنین در این گزارش گفته شده که هر دو مدل از باتری 4170 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. مدل پرو حافظه داخلی پایه 256 گیگابایت خواهد داشت و ورژن‌های دیگر تا 1 ترابایت حافظه هم در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

گلکسی نوت 10

اگر این اطلاعات درست باشند، کاربران باید بین مدل قوی‌تر یعنی گلکسی نوت 10 پرو و مدل استاندارد که عمر باتری بیشتری دارد دست به انتخاب بزنند ، چرا که نمایشگرهای بزرگتر باتری بیشتری مصرف می‌کنند.

شماره مدل‌های SM-N970 و SM-N971 هم افشا شده اما مشخص نیست که دقیقا به چه مدلی اشاره می‌کنند. قبلا به احتمال عرضه یک مدل دیگر یعنی Galaxy Note10e هم اشاره‌هایی شده بود اما احتمال واقعیت داشتن آن بسیار کم به نظر می‌رسد.

در مورد قابلیت فست شارژ هم گفته شده که نوت 10 پرو با یک فست شارژر 25 واتی همراه می‌شود. قبلا احتمالاتی مطرح شده بود که شارژ سریع 45 واتی برای این سری درنظر گرفته شده اما حالا به نظر این احتمال رد شده است. از آنجایی که سامسونگ شارژرهای آداپتیو 15 واتی را از سال 2014 در کنار سری گلکسی نوت عرضه کرده در نظر گرفتن قابلیت شارژ سریع 25 واتی برای نوت 10 پرو حرکت معقولانه و درستی تلقی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی