ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۴
تکنولوژی

رندر رسمی پیکسل ۴ گوگل منتشر شد

گوگل روز گذشته تصویری از پیکسل ۴ را توییت کرد؛ گوشی هوشمندی که قرار نیست تا مهرماه سال جاری وارد بازار شود. ارسال این توییت بعد از انتشار رندرهایی از پیکسل ۴ طی روزهای اخیر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گوگل روز گذشته تصویری از پیکسل ۴ را توییت کرد؛ گوشی هوشمندی که قرار نیست تا مهرماه سال جاری وارد بازار شود.

ارسال این توییت بعد از انتشار رندرهایی از پیکسل ۴ طی روزهای اخیر صورت می گیرد که همگی حاکی از تغییر زبان طراحی موبایل های گوگل در نسل جدید هستند. تیم پیکسل در کنار رندر یاد شده این جمله را هم توییت کردند:

منتظر بمانید تا ببینید چه کارهایی را میتواند انجام دهد.

این تصویر رسمی که از سوی خود شرکت سازنده منتشر شده دست کم دو دوربین اصلی و یک سنسور ثالث را در برآمدگی بزرگ پشت بدنه پیکسل ۴ نشان می دهد. علاوه بر این چند نقطه ریز هم در لبه پایین سمت راست ماژول دوربین دیده می شود که احتمال می رود به میکروفن تعلق داشته باشند. اینکه لنز ثانویه برای گرفتن پرتره روی بدنه تعبیه شده یا عکاسی با زاویه واید را برای دارنده گوشی محقق می کند مساله ایست که درک آن نیازمند گذر زمان است. جدای از این موضوع یک دکمه سفید یا خاکستری پاور و همچنین لوگوی 5G هم روی بدنه این گوشی دیده می شود که پشتیبانی آن از نسل پنجم شبکه موبایلی را ثابت می کند. و برای نخستین بار در تاریخ گوشی های خانواده پیکسل خبری از حسگر اثرانگشت در پشت بدنه نیست.

پیکسل ۴

همانطور که احتمالا به خاطر دارید مشخصات پیکسل های قدیمی گوگل از چندین هفته و حتی چندین ماه قبل از رونمایی رسمی در فضای مجازی لو می رفت و اینباره به نظر می آید که گوگل قصد کنترل این اخبار را دارد. یکی از سخنگویان شرکت مورد بحث در مصاحبه با رسانه ها چنین گفته است:

دوست داشتم اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می دادم اما فقط می توانم تایید کنم که این همان پیکسل ۴ است.

آنچه در مورد پیکسل ۴ می دانیم

رندرهای منتشر شده توسط OnLeaks@ جزئیات خوبی را در رابطه با این پرچمدار دارد و مثلا می توان متوجه شد که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ اکس ال از نظر ابعاد مشابه نسل قبلشان هستند. طبق شنیده ها نمایشگر نسخه بزرگتر فاقد بریدگی خواهد بود و گوگل برای جای دادن سنسور تشخیص چهره مدنظر خود همان حاشیه همیشگی را در لبه بالایی دستگاه تعبیه می کند.

گفته می شود پیکسل های ۲۰۱۹ از تکنولوژی سولی گوگل نیز بهره می گیرند. سولی یک رادار کوچک است که میتواند کوچک ترین حرکات دست شخص را در فضای بالای دستگاه تشخیص دهد و روش تازه ای را برای تعامل کاربران با تلفن های همراهشان ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی