ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گیرز آو وار
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ گیرز آو وار در قامت فانکو پاپ‌ها

همزمان با برگزاری نمایشگاه E3 2019 بازار بازی‌ها گرم است و چشم همه به معرفی بازی‌های جدید و دریافت خبرهای مرتبط با بازی‌های مورد انتظارشان دوخته شده. شرکت‌های بزرگ از این فرصت استفاده می‌کنند و ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

همزمان با برگزاری نمایشگاه E3 2019 بازار بازی‌ها گرم است و چشم همه به معرفی بازی‌های جدید و دریافت خبرهای مرتبط با بازی‌های مورد انتظارشان دوخته شده. شرکت‌های بزرگ از این فرصت استفاده می‌کنند و علاوه بر بازی‌های پی‌سی و کنسول، در زمینه بازی‌های موبایل هم با اخبار جدیدی به E3 می‌آیند تا از توجه موبایل گیمرها بی نصیب نمانند.

گیرز آو وار

مثلا مایکروسافت که در نمایشگاه E3 پارسال بازی موبایل «گیرز پاپ» را معرفی کرده بود، امسال با یک تریلر از این بازی استراتژی در E3 حاضر شد. گیرز پاپ همانظور که از اسمش پیداست ترکیبی از گیرز آو وار و فانکوپاپ بوده و با سبک مبارزه تاکتیکی همزمان یک در برابر یک به گوشی‌های موبایل می‌آید. اگر از سبک فانکو پاپ خوشتان می‌آید و می‌توانید با تبدیل شخصیت‌های گیرز آو وار به مدل‌های فانکو کنار بیایید، 11 شهریور ماه را به عنوان تاریخ عرضه گیرز پاپ به خاطر داشته باشید.

گیرز آو وار

یوبی‌سافت هم در رویداد خبری‌اش در E3 از یک بازی موبایل جدید به نام Tom Clancy’s Elite Squad رونمایی کرد. به گفته یوبی‌سافت این بازی یک اکشن RPG است که بر اساس عناوین مختلف فرنچایز تام کلنسی مثل Ghost Recon، Splinter Cell، The Division و Rainbow Six Siege ساخته شده است.

این یعنی می‌توانید تیمی از کاراکترهای این بازی‌ها جمع‌آوری کرده و آن‌ها را ارتقا دهید. جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده اما یوبی‌سافت گفته که مکانیزم بازی قرار است جنگ‌های تیراندازی همزمان باشد. علاوه بر این در این بازی مد کمپین هم درنظر گرفته می‌شود که خط داستانی آن در دنیای تام کلنسی اتفاق می‌افتد.

پس از این مقدمه‌ی با حال و هوای E3، به سراغ معرفی بازی‌های هفت سنگ این هفته می‌رویم. با دیجیاتو همراه باشید.

Grand Mountain Adventure

گیرز آو وار

  • بازی آفلاین است.

اولین بازی دنیای باز ورزش اسکی در موبایل، شما را به کوهستان‌های ساکت و برفی می‌برد تا در آن‌ها به اسکی کردن بپردازید. در Grand Mountain Adventure اولین چالش شما در سبک اسلالوم است که با پشت سر گذاشتن آن می‌توانید مجوزهای لازم برای بازکردن قفل مراحل و کشف مناطق مختلف را دریافت کنید. علاوه بر مسیرهای اصلی، چالش‌های جانبی یا همان ماموریت‌های فرعی هم در بازی گنجانده شده تا بعضی وقت‌ها از پیست خارج شده و به اکتشاف در طبیعت زیبای کوهستان بپردازید.

در مجموع پنج کوهستان در بازی گنجانده شده که اولین کوه به رایگان در دسترس است. اما برای باز کردن چهار کوه دیگر باید مبلغ 4.99 دلار بپردازید. با همه تفاسیر، Grand Mountain Adventure از بهترین بازی‌های اسکی برای موبایل است و اگر برای فهمیدن اینکه اسکی در سبک دنیای باز چگونه می‌تواند باشد کنجکاو هستید امتحان این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی برای اندروید قابل دانلود است.

 Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure

سازنده: Toppluva AB قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

Ailment

گیرز آو وار

  • بازی آفلاین است.

این بازی یک اکشن موبایل با استایل پیکسل آرت است که در یک سیاره دور دست اتفاق می‌افتد. در واقع کاراکتر اصلی بعد از سه روز در یک سفینه به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که تمام خدمه سفینه‌اش به دشمن تبدیل شده‌اند. با این مقدمه فضایی-جنایی بازی از شما می‌خواهد به فضانورد مذکور کمک کنید تا به حقیقت پی برده و به یاد بیاورد که چه اتفاقی افتاده است.

بازی اسلحه‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد و با انیمیشن‌های خشن و ظاهر پیکسلی، استایل یک بازی خشونت آمیز رترو را برایتان تداعی می‌کند. البته بازی باگ‌هایی هم دارد، از جمله اینکه کنترل در بعضی مواقع از کار می‌افتد یا دوربین از بازی عقب می‌ماند. دشمن‌ها زیاد هستند و شلیک‌هایشان جان زیادی از شما می‌گیرد. با همه این‌ها اگر به بازی‌های Shoot em Up علاقه دارید Ailment را امتحان کنید.

 Ailment

Ailment

سازنده: BeardyBirdGames قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 33/143 مگابایت زبان:

Iron Force 2

گیرز آو وار

  • بازی آنلاین است.

همانظور که از اسمش پیداست این بازی در سبک جنگ تانک‌ها بوده و در آن تیم‌های 5 نفره به مبارزه با هم می‌پردازند. برای اینکه تیمتان برنده شود باید بیشترین تعداد جعبه تجهیزات را در 4 دقیقه جمع‌آوری کنید. علاوه بر این اگر تیم شما در مجموع 20 جعبه تجهیزات را به مدت 15 ثانیه در اختیار داشته باشد برنده بازی می‌شوید. البته در صورتی که تانکتان نابود شود تمام جعبه‌هایی که جمع کرده‌اید رها می‌شود و بازیکنان دیگر می‌توانند آن‌ها را جمع کنند.

با پیشروی در بازی می‌توانید تجهیزات و ابزارهای قوی و پیشرفته دریافت کرده و آن‌ها را آپگرید کنید. این بازی فعلا برای اندروید عرضه نشده اما بتای عمومی آن در پلی‌استور برای دانلود در دسترس قرار دارد.

Iron Force 2

Iron Force 2

سازنده: CHILLINGO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 549.7/متغیر مگابایت زبان:

Full Metal Monsters

گیرز آو وار

  • بازی آنلاین است.

آخرین بازی هفت سنگ این هفته یک جنگ بین دایناسوری است که با موجودات تاریخی زره‌پوش و تا دندان مسلح انجام می‌شود. در واقع شما طی یک نبرد 5 در برابر 5 همزمان، دایناسور خودتان را انتخاب و تجهیز می‌کنید و با دیگر دایناسور سواران هم‌تیمی به جنگ ماقبل تاریخ‌سواران حریف می‌روید. انتخاب برایتان فراوان است و می‌توانید از T-Rex عظیم‌الجثه گرفته تا دایناسورهای پرنده، موجود مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده و آن را با سلاح‌های مناسب تجهیز کنید.

اگر در کودکی (یا بزرگسالی) رویای سوار شدن بر پشت یک دایناسور را در ذهنتان پرورانده و از آن بالا موشک و راکت به این طرف و آن طرف شلیک کرده‌اید، Full Metal Monsters تجربه تکرار نشدنی برایتان رقم خواهد زد. اگر هم از هیاهوی تجهیزات سنگین خسته شدید می‌توانید از فاصله دور یا با سلاح‌های سرد و به صورت تن به تن به حریف حمله کنید.

FULL METAL MONSTERS

FULL METAL MONSTERS

سازنده: Azur Interactive Games Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 55/949.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vahedjb
    Vahedjb | ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

    سلام، بازی اخر حدود پانصد و خرده ای حجم داره نه ۵۵

مطالب پیشنهادی