ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جشن ۱۵ میلیون دانلود بازی NieR Reincarnation

هفت سنگ این هفته را مثل همیشه با اخبار دنیای بازی آغاز می‌کنیم و پیش از هر چیز به سراغ بازی NieR Reincarnation می‌رویم که در این هفته به آمار ۱۵ میلیون دانلود رسید. به ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

هفت سنگ این هفته را مثل همیشه با اخبار دنیای بازی آغاز می‌کنیم و پیش از هر چیز به سراغ بازی NieR Reincarnation می‌رویم که در این هفته به آمار ۱۵ میلیون دانلود رسید. به همین مناسبت SQUARE ENIX و Applibot اعلام کردند که برای تشکر از حمایت و همراهی بازیکنان جوایزی در نظر گرفته‌اند.

بازیکنان هر روز با ورود به بازی جوایز متنوعی دریافت می‌کنند و این ایونت به مدت ده روز ادامه خواهد داشت. البته این فقط بخشی از جوایز است و تا پایان این مدت ایونت‌ها و جوایز دیگری هم در راه هستند.

اخبار در این هفته میزبان Netmarble هم بودند که اعلام کرده یک بازی جدید برای پلتفرم موبایل در راه است. بازی Seven Knights حدود شش سال پیش منتشر شد و حالا سازندگان بازی اعلام کردند که دنباله‌ی این بازی قبل از پایان سال برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

بازی Seven Knights 2 یک عنوان نقش آفرینی است که بازیکنان باید در آن قهرمان‌های مختلف را جمع کنند و ارتقا بدهند اما به احتمال زیاد داستان بازی نقش مهم‌تری خواهد داشت. انتظار می رود این بازی با داستانی غنی و بیش از دو ساعت صحنه‌های سینمایی باکیفیت منتشر شود بنابراین اگر طرفدار بازی‌های داستان محور هستید، گوش به زنگ باشید.

هر چند که خبر انتشار بازی Seven Knights 2 با بازخوردهای مثبتی همراه بود اما در مقابل، خبر انتشار بازی Wipeout Rush با استقبال زیادی روبرو نشد. سری بازی‌های Wipeout در سبک رقابت‌های رانندگی ساخته شده‌ اما این بازی سبکی کارتی دارد و کاملا متفاوت ظاهر شده است.

چیزی که موجب ناراحتی بازیکنان شده، وجود سیستم استمینا و انواعی از اعتبارهای درون برنامه‌ای است در حالی که تقریبا خبری از رقابت رانندگی واقعی نیست. با توجه به تریلر منتشر شده از بازی می‌توان گفت امید چندانی به این بازی نیست و احتمالا سازندگان بازی قصد دارند با استفاده از حس نوستالژی بازیکنان، یک بازی متوسط را در قالب بازی هیجان‌انگیز عرضه کنند.

SpongeBob’s Idle Adventures

  • بازی آنلاین است

هر چند که بازی‌های زیادی در هفته‌ی گذشته منتشر نشدند اما بازی SpongeBob’s Idle Adventures توانست کمی اوضاع را بهتر کند. بازی کاملا بر اساس فرنچایز دوس داشتنی باب اسفنجی ساخته شده و شما قرار است در همان شهر معروف زیر دریا به ماجراجویی بپردازید.

داستان بازی در یک روز کاملا عادی آغاز می‌شود اما تا وقتی پای پاتریک وسط باشد، اوضاع نمی‌تواند برای مدت زیادی عادی بماند و دردسرها از راه می‌رسند. تقریبا تمام شخصیت‌های فرنچایز در بازی حضور دارند و می‌توانید حسابی از حس نوستالژیک داستان لذت ببرید.

SpongeBob’s Idle Adventures

SpongeBob’s Idle Adventures

سازنده: .Kongregate, Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 362.5/83 مگابایت زبان:

Knight's Edge

  • بازی آنلاین است

اگر چندان طرفدار باب اسفنجی نیستید و هیجان را ترجیح می‌دهید، احتمالا بازی Knight's Edge گزینه‌ی مناسب‌تری باشد زیرا در آن می‌توانید در قالب گروه‌های سه نفره با سایر بازیکنان رقابت کنید. علاوه بر این، باس فایت‌های جذابی هم در بازی انتظارتان را می‌کشند که می‌توانید با همراهی دوستان‌تان تجربه‌شان کنید.

بدون شک رقابت پررنگ‌ترین عنصر، گیم‌پلی این بازی است زیرا نه تنها باید با تیم‌های دیگر رقابت کنید بلکه باید تلاش کنید تا به تنهایی امتیاز کافی به دست بیاورید و در جدول رده‌بندی در رتبه‌ی خوبی قرار بگیرید که در نهایت باعث شده بازی با ظاهری ساده یک تجربه‌ی خوب را رقم بزند.

Knight's Edge

Knight's Edge

سازنده: Lightfox Games, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 363.2/117 مگابایت زبان:

Drop Battle

  • بازی آنلاین است

بالاخره نوبت به خلاقانه‌ترین بازی این هفته می‌رسد که می‌توانیم آن را تتریس آپدیت شده یا نسخه‌ی جدید از 2048 بدانیم زیرا این بار نیازی نیست قطعات را بر اساس اشکالشان کنار هم بچینید بلکه باید بلوک‌هایی را که اعداد مشابه دارند روی هم قرار بدهید تا درهم ضرب شوند.

شاید با خودتان فکر کنید تا اینجا خبری از خلاقیت نبوده اما باید بدانید که شما به تنهایی بازی نخواهید کرد و در حقیقت در یک مسابقه‌ی یک به یک با سایر بازیکنان خواهید بود و برنده‌ی مسابقه کسی است که بتواند اعداد بیشتری را با هم جفت کند و خانه‌هایی با اعداد بزرگتر بسازد.

Drop Battle

Drop Battle

سازنده: SUPERBOX. Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 124.2/ مگابایت زبان:

FINAL FANTASY IV

  • بازی آنلاین است

انتشار بازی‌های ریمستر شده سری FINAL FANTASY ادامه دارد و این هفته قرعه به نام FINAL FANTASY IV افتاد تا برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شود. داستان بازی تغییری نکرده و روایتی از عشق و خیانت است که حول محور شخصیت شوالیه‌ای به نام Cecil می‌چرخد.

طراحی پیکسلی بازی ارتقا پیدا کرده و این مسئله به وضوح مشخص است اما جالب است بدانید که موسیقی پس زمینه‌ی بازی هم توسط سازنده‌ی ترک‌های اصلی بازی دوباره تنظیم شده تا تجربه‌ی بهتری برای بازیکنان جدید و قدیمی فراهم شود. رابط کاربری و کنترل‌ها هم تغییر کرده‌اند تا برای پلتفرم موبایل مناسب باشند.

FINAL FANTASY IV

FINAL FANTASY IV

سازنده: SQUARE ENIX Co., Ltd. قیمت: 17.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 724.7/585 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی