ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

قیمت نهایی بیسو T3 توسط سیف خودرو اعلام شد- تیر 98 [به‌روزرسانی]

بیسو یک کمپانی بسیار جوان است و به برند بایک تعلق دارد. بیسو T3 و بیسو T5 از جمله محصولات این کمپانی اند که در بازار کشورمان عرضه می شوند. بیسو T5 در بازار کشورمان ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

بیسو یک کمپانی بسیار جوان است و به برند بایک تعلق دارد. بیسو T3 و بیسو T5 از جمله محصولات این کمپانی اند که در بازار کشورمان عرضه می شوند. بیسو T5 در بازار کشورمان رقبایی چون چری تیگو 7، بی وای دی S6، بی وای دی S7 و جک S7 را در مقابل دارد که هر کدام از این خودروها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

در جدیدترین ابلاغیه شرکت سیف خودرو، شرایط پیش فروش بیسو T3 و بیسو T5 اعلام شد. براین اساس بیسو T3 و بیسو T5 با پیش پرداخت هایی به ترتیب 90 میلیون و 125 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفته اند.

سود مشارکت پیش بینی شده 21 درصد پیش بینی شده و موعد تحویل خودرو نیز مهر ماه 98 در نظر گرفته شده است. همچنین سود انصراف از پیش فروش بیسو T3 و T5 برابر با 16 درصد و سود تاخیر نیز 12 درصد می باشد.

محصولات سیف خودرو در حال حاضر در خطوط سابق شرکت تولیدی مرتب تولید می شود که البته با سرمایه گذاری هنگفت این شرکت به جدیدترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده است. شرکت سیف خودرو اوایل بهمن ماه بصورت رسمی خط تولید کراس اوور کوچکتر بیسو T3 را افتتاح کرد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است از اردیبهشت سال 98 خط تولید کراس اوور هفت نفره بیسو T5 نیز راه اندازی شود.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب‌سایت safekhodro از جزئیات بیشتری از شرایط پیش فروش بیسو T3 و بیسو T5 آگاه شده و نسبت به پیش خرید یکی این خودروها اقدام نمایند.

قیمت بیسو T3 اعلام شد - تیر 98 [به‌روزرسانی]

شرکت سیف خودرو قیمت بیسو T3 را در دو تیپ فول و نیمه فول منتشر کرد. شرکت سیف خودرو بیسو T3 را در مدل‌های EX و LU به متقاضیان واگذار خواهد نمود.

قیمت بیسو T3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی