ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تردد دوچرخه‌سواران بیدود در خط ویژه
تکنولوژی

تردد دوچرخه‌سواران بیدود در خط ویژه مجاز شد

دوچرخه‌سواران بیدود از این به بعد می‌توانند در خط ویژه اتوبوسرانی تهران، دوچرخه سواری کنند. اینطور که «محمد کاظمی» مدیر بازاریابی بیدود به دیجیاتو می‌گوید دوچرخه سواری برای کاربران بیدود در تمامی خطوط ویژه اتوبوسرانی ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵

دوچرخه‌سواران بیدود از این به بعد می‌توانند در خط ویژه اتوبوسرانی تهران، دوچرخه سواری کنند. اینطور که «محمد کاظمی» مدیر بازاریابی بیدود به دیجیاتو می‌گوید دوچرخه سواری برای کاربران بیدود در تمامی خطوط ویژه اتوبوسرانی مناطق شهر آزاد است و تنها محدودیت آنها تردد در اتوبان‌هاست.

بر اساس اعلام بیدود دوچرخه سواران این اپلیکیشن می‌توانند از امروز در خطوط ویژه BRT تردد کنند. سرهنگ «سید مسلم موسوی» جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این مورد گفته است که تردد استفاده کنندگان از دوچرخه های اشتراکی بیدود در خطوط BRT با رعایت احتیاط مجاز است:

«با توجه به تعدد پارکینگ های این سرویس در مرکز شهر، این مسئله می تواند تردد دوچرخه سواران را در مناطق نزدیک به این خطوط تسهیل کند.»

بیدود در خط ویژه

کاظمی در این مورد به دیجیاتو می‌گوید که با پیگیری‌های بیدود و همکاری پلیس راهور ناجا، شهرداری و اتوبوسرانی تهران، این امکان برای دوچرخه سواران دوچرخه‌های اشتراکی فراهم شده است تا بتوانند در مسیرهای امن‌تری تردد داشته باشند:

«این موضوع با رانندگان اتوبوس‌های BRT هم هماهنگ شده است تا آنها از تردد دوچرخه سواران اطلاع داشته باشند.»

گفتنی‌ست بیدود سامانه دوچرخه سواری اشتراکی است که کاربران آن می‌توانند از دوچرخه‌های سطح شهر استفاده کنند و پس از استفاده دوچرخه را در محل مناسبی مانند پیاده روها بگذارند تا کاربران بعدی از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۲ تیر ۱۳۹۸

    نمیدونم چرا کابرای آی او اس رو کلا گذاشتن کنار

    • علیرضا بنی‌جانی
      علیرضا بنی‌جانی | ۱۳ تیر ۱۳۹۸

      کنار نگذاشته‌ان، هم تو سیب‌اپ و سیبچه هستن، هم تو iapps.ir که دریافتش هم رایگانه.

مطالب پیشنهادی