ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رنگ آمیزی برای بزرگسالان
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Paint by Number؛ رنگ آمیزی برای بزرگسالان

می‌دانم، احتمالا بعد خواندن تیتر مقاله با خودتان گفته‌اید که رنگ آمیزی برای بزرگسالان چه فایده‌ای دارد؟ خب، باید بگویم که این فواید بسیار زیادند. آنقدر زیاد که در زبان علمی در مقوله‌ای مهم به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

می‌دانم، احتمالا بعد خواندن تیتر مقاله با خودتان گفته‌اید که رنگ آمیزی برای بزرگسالان چه فایده‌ای دارد؟ خب، باید بگویم که این فواید بسیار زیادند. آنقدر زیاد که در زبان علمی در مقوله‌ای مهم به نام «هنردرمانی» بررسی می‌شوند.

هنردرمانی به زبان ساده نوعی کمک روحی به افراد است تا با انجام کارهای هنری بتوانند احساسات خود را بهتر کشف کرده، استرس‌ها و تنش‌ها را دور بریزند و ضمن مدیریت رفتاری به خودآگاهی دست پیدا کنند. تحقیقات جدید دانشمندان اثبات کرده که رنگ‌آمیزی نقاشی یکی از روش‌های خوب هنردرمانی است که هم در کودکان و هم در افراد بزرگسال نتایج حیرت‌انگیزی را به همراه دارد.

رنگ آمیزی برای بزرگسالان

Paint by Number با علم بر این موضوع اپلیکیشن ساده‌ای طراحی کرده که شاید بتواند نقش بزرگی در زندگی‌تان ایفا کند؛ خصوصا اگر با خشم و استرس دست و پنجه نرم می‌کنید و به مشکلات خواب دچار هستید. تنها کاری که در این اپلیکیشن می‌کنید، پاشیدن رنگ به طرح‌های از پیش آماده‌ است تا با صبر و حوصله شما جان بگیرند و به یک تابلوی زیبا و چشم نواز تبدیل شوند.

تنوع طرح‌ها بالاست و هیچ گاه خسته‌کننده نمی‌شوند، و این یکی از مزایای Paint by Number به شمار می‌آید. از طرح‌های ساده‌ای مثل گل و پرنده گرفته تا طرح‌های پیچیده ماندالا و مناظر طبیعی، همگی به شکل شماره‌گذاری شده قابل رنگ آمیزی هستند. در واقع در برنامه هر رنگ، شماره مخصوص به خود را دارد و باید خانه‌هایی را پر کند که با همان شماره علامت‌گذاری شده‌اند.

رنگ آمیزی برای بزرگسالان

پیدا کردن شماره‌ها و رنگی کردن خانه‌های خالی ابدا کار سختی نیست و قرار هم نبوده سخت باشد چرا که هدف اپلیکیشن این نیست که درگیری جدیدی به درگیری‌های ذهنی‌تان اضافه کند. اما باید اعتراف کرد که در طرح‌های پیچیده و پرجزئیات، برای یافتن شماره‌ها و رنگ آمیزی جاهای خالی نیاز است که وقت بگذارید و حوصله پیشه کنید و دقیقا همین وقت گذاشتن پای اپلیکیشن است که اضطراب و حال بد را از تن‌تان می‌زداید.

Paint by Number کلیه طرح‌هایش را به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد هر چند با توجه به ماهیت اپ، نیاز دارد که با تبلیغات درآمدزایی کند. بنابراین هنگام کار با اپلیکیشن باید انتظار دیدن تبلیغات ناخوشایند تمام صفحه را هم داشته باشید.

رنگ آمیزی برای بزرگسالان

یکی از مشکلات اپلیکیشن این است که پس از گذشت مدت زمانی، طرح‌ها به اتمام می‌رسند و برای آمدن طرح‌های جدید باید انتظار بکشید یا طرح‌های رنگ شده‌تان را مجددا از اول رنگ کنید. ولی خوشبختانه سازندگان اپلیکیشن امکانی فراهم کرده‌اند که با عضویت در صفحه فیسبوک Paint by Number و معرفی اپ به دیگران، طرح‌های جدیدتر آزاد کرده و به آن‌ها مشغول شوید.

تمام نقاشی‌های رنگ‌ آمیزی شده هم در گالری شما ذخیره شده و در شبکه‌های اجتماعی قابل اشتراک‌گذاری اند. Paint by Number برای دو پلتفرم iOS و اندروید منتشر شده و به صورت کاملا رایگان قابل دریافت است. پیشنهاد می‌کنم اگر طاقت‌تان از کلنجار رفتن با استرس‌ها طاق شده و در زندگی‌تان آرامش می‌خواهید، اینترنت گوشی‌تان را خاموش کنید و دقایقی را به رنگ آمیزی در Paint by Number اختصاص دهید. مطمئنا تأثیرات مثبت این کار را به وضوح لمس خواهید کرد.

Paint By Number - Free Coloring Book

Paint By Number - Free Coloring Book

سازنده: DAILYINNOVATION CO., LIMITED قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.8 / 23 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali_Ahmadi_2
    Ali_Ahmadi_2 | ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

    سلام ایکون های لینک دانلود نشون نمیده

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ تیر ۱۳۹۸

    خیلی هم زیبا

مطالب پیشنهادی