ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Tapet؛ برای گوشی خودتان کاغذ دیواری بسازید

با اینکه اپلیکیشن‌های زیادی برای شخصی‌سازی والپیپر گوشی موبایل در اپ استورها یافت می‌شوند اما تعداد کمی از آن‌ها قابلیت ساخت عکس پس زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی والپیپرهای آماده همیشه هم ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

با اینکه اپلیکیشن‌های زیادی برای شخصی‌سازی والپیپر گوشی موبایل در اپ استورها یافت می‌شوند اما تعداد کمی از آن‌ها قابلیت ساخت عکس پس زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی والپیپرهای آماده همیشه هم آن طرح و رنگ دلخواه را ندارند و اینکه بتوانید آن‌ها را بر اساس سلیقه خودتان تغییر دهید یک نکته مثبت به حساب می‌آید.

به همین خاطر است که اپلیکیشن Tapet به جای اینکه تعدادی والپیپر آماده در اختیارتان قرار بدهد، فقط الگوها و طیف‌های رنگی متعددی برای شما آماده کرده تا بی‌شمار ترکیب برای عکس پس زمینه گوشی خودتان بسازید. در ادامه این مطلب با طرز کار و قابلیت‌های این اپ کاربردی بیشتر آشنا خواهیم شد.

Tapet (به معنی کاغذ دیواری) در واقع یک اپ ساخت والپیپر (Wallpaper Generator) است که بدون نیاز به دانلود از اینترنت، یک کلکسیون از الگوهای مختلف برایتان آماده دارد. فقط کافیست از بین آن‌ها الگوی مورد نظر و سپس پالت رنگی دلخواهتان را انتخاب کنید و والپیپر سفارشی خودتان را آماده تحویل بگیرید.

عکس پس زمینه

جزئیات کار اپ دقیقا به همین خلاصه می‌شود و برای اینکه سادگی و مینیمالیسم در آن رعایت شود از همان ابتدای ورود به برنامه طی چند قدم ساده، تمام آموزشی که نیاز دارید به شما ارائه می‌شود. احتمالا به همین دلیل هم هست که تمام کارهای برنامه با سوایپ انجام می‌شود. اگر در صفحه ساخت والپیپر به سمت بالا سوایپ کنید یک الگوی جدید به ترتیب الفبا برایتان انتخاب می‌شود. اگر از الگو خوشتان آمد که هیچ و اگر هم نه که با سوایپ به سمت بالا الگوی جدید را خواهید داشت.

وقتی به الگوی مورد نظرتان رسیدید برای تغییر رنگ همان الگو کافیست به سمت راست سوایپ کنید تا بدون اینکه الگو عوض شود فقط رنگ‌های آن تغییر کنند. اگر هم از رنگ‌ها خوشتان آمده و الگو را نپسندید به سمت چپ سوایپ کنید تا همان رنگ‌ها روی الگوی بعدی اعمال شوند.

عکس پس زمینه

بعد از اینکه به ترکیب دلخواهتان رسیدید با زدن تیک پایین صفحه، همان والپیپر روی گوشی شما هم ست می‌شود. می‌توانید هر الگویی که خوشتان آمده را روی گوشی هم ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنید و گزینه سیو پایین صفحه برای همین تعبیه شده است. بعلاوه تمام والپیپرهایی که یک بار روی بک گراند گوشی شما ست شوند در منوی هیستوری هم ذخیره شده و می‌توانید آن‌ها را در این قسمت برنامه هم مشاهده کنید.

اگر بیشتر حوصله دارید و می‌خواهید الگو و رنگ را از لیست انتخاب کنید، هم از صفحه ساخت والپیپر و هم از منوی کشویی می‌توانید لیست آن‌ها را باز کنید. امکان دیگری که در Tapet برایتان فراهم است امکان ساخت پالت رنگی شخصی خودتان است. یعنی به جای اینکه از پالت‌های آماده برنامه که تعدادشان کم هم نیست استفاده کنید، خلاقیت به خرج داده و رنگ‌ها را به سلیقه خودتان با هم ترکیب کنید.

عکس پس زمینه

از آنجایی که والپیپرها از اینترنت دانلود نمی‌شوند و به محض اجرا شدن برنامه برای اولین بار ساخته می‌شوند، سرعت برنامه بالاست و کیفیت عکس پس زمینه هم با رزولوشن نمایشگر گوشی شما هماهنگ می‌شود. علاوه بر این می‌توانید با انتخاب قابلیت تعویض والپیپر و مدت زمان آن، به برنامه اجازه دهید که هر چند وقت شما را با یک والپیپر جدید سورپرایز کند.

مثل هر برنامه فریمیوم دیگری، تعدادی از طرح‌ها از ابتدا به صورت رایگان در اختیارتان قرار دارند که تعدادشان تقریبا مناسب است و برای طرح‌های پریمیوم باید مبلغی پرداخت کنید. با همه این اوصاف اگر شما هم مثل من هر چند وقت از تکراری شدن عکس پس زمینه گوشیتان خسته می‌شوید و دوست دارید والپیپرهای رنگارنگ و چشم‌نواز داشته باشید، همین حالا Tapet را از گوگل پلی دانلود کنید.

Tapet

Tapet

سازنده: SharpRegion قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • natilus2020
    natilus2020 | ۲۵ تیر ۱۳۹۸

    من اسم این برنامه رو تو گوگل پلی و بازار سرچ کردم ولی وجود نداشت!

    • زینب عابدی راد
      زینب عابدی راد | ۲۵ تیر ۱۳۹۸

      با سلام خدمت شما. می‌تونید از لینکی که پایین همین مطلب قرار داده شده استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی