ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

dubai-police-cars-fleet
خودرو

شکارچی سوپرخودروهای رها شده؛ شغلی پر درآمد در امارات

اگر از طرفداران خودروهای پر زرق و برق و اسپرت هستید و به دنبال یک شغل جدید می گردید احتمالا شغل بهتری از این پیدا نخواهید کرد. جست و جو کننده سوپرخودروهای رها شده در ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

اگر از طرفداران خودروهای پر زرق و برق و اسپرت هستید و به دنبال یک شغل جدید می گردید احتمالا شغل بهتری از این پیدا نخواهید کرد. جست و جو کننده سوپرخودروهای رها شده در شهر دوبی یک شغل معمولی نیست. وبسایت HushHush به دنبال فردی است که به امارات و دوبی برود و بدنبال سوپرخودروهای رها شده بگردد تا در نهایت با آگهی در این وبسایت آن ها را به فروش برساند. امارات را باید پایتخت سوپرخودروهای رها شده ای قلمداد کرد که بسیاری از مالکان ثروتمند آن ها به دلیل ناتوانی در باز پرداخت وام های سنگین خودروهای مذکور را رها کرده و از این کشور متواری شده اند و این خودروها گران قیمت به مصادره درآمده اند.

برای این شغل علاوه بر دستمزد، محل زندگی و هزینه های سفر و...در نظر گرفته شده است و بابت فروش هر یک از این خودروها کمیسیون پرداخت می شود. فرقی نمی کند این خودرو فراری، لامبورگینی، پورشه و...باشد در هر صورت مردم عادی هرگز قادر به خرید آن ها نیستند اما بالاخره خریداری های ثروتمند و زیادی در دوبی وجود دارند که قیمت مناسب هر یک از این سوپرخودروهای رها شده می تواند آن ها را وسوسه کند.

برای این شغل نیاز به هیچ گونه سابقه کاری در این زمینه وجود ندارد اما فرد باید بالای 21 سال سن و گواهینامه کامل رانندگی  داشته باشد.

فرد مذکور باید دانش بالایی از سوپرخودروها دارا باشد و قیمت گذاری دقیقی درباره این سوپرخودرو ها وضع کند. قابلیت کار کردن در آب و هوای بسیار گرم نیز از دیگر پیش نیازهای این شغل خواهد بود.

سوپرخودروهای رها شده

پیش از این وبسایت خودرویی Drivetribe نگاهی به سوپرخودروهای رها شده در دوبی و دیگر شهر های امارات انداخته بود. این وسایل نقلیه خودروهای گران قیمت لوکس اما بی صاحبی هستند که مالکین آن ها به دلیل بحران های مالی ناشی از ورشکستگی تمامی اموال خود را رها کرده و از ترس دستگیری به دلیل جرایم بسیار سنگین کشور امارات را ترک کرده اند. این جرایم زندان های سنگین را نیز شامل می شود. جالب بدانید متواریان اغلب بدون این که حتی کلید را از روی  این خودرو های گران قیمت بردارند کشور را ترک می کنند.

بسیاری از این سوپرخودروها  مصادره و در حراجی ها به فروش می رسند اما وبسایت HushHush به دنبال این است که تا قبل از این که این خودروها در حراجی ها حضور پیدا کنند آن ها را به فروش برساند. با توجه به این که هزاران دستگاه خودروی رها شده در امارات وجود دارد به نظر می رسد که این شغل چنان هم سخت نباشد و می تواند سود دهی مناسب نیز به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    چه بودیم چه شدیم
    خدا بیامرزدش

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۸ مرداد ۱۳۹۸

    چطور میشه اقدام کرد برای داوطلبی؟ کسی میدونه؟

    • zitanix
      zitanix | ۸ مرداد ۱۳۹۸

      ایرانی جماعت تو امارات هیچ حساب نمی کنند
      حتی اگر پروفسور باشی
      چون نیازی به ما ندارن
      بهترین متخصص های هندی بگیر تا آمریکای با بهترین کیفیت در خدمتشون هست

مطالب پیشنهادی