ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فراری در رویای آینده غیرقابل پیش بینی؛ تجاری سازی به گاراژ مارانللو رسید

به تازگی مدیر مارکتینگ و بازاریابی فراری انریکو گالیرا با اعلام این که فراری قصد دارد در کلاس های مختلفی ورود کند، خبر از ارتقای سبد محصولات این شرکت داده است. پیش از این فراری ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

به تازگی مدیر مارکتینگ و بازاریابی فراری انریکو گالیرا با اعلام این که فراری قصد دارد در کلاس های مختلفی ورود کند، خبر از ارتقای سبد محصولات این شرکت داده است.

پیش از این فراری تنها به معرفی و جایگزین کردن نسل جدید محصولات سنتی خود می پرداخت اما گالیرا امیدوار است که فراری با ورود به کلاس های خودرویی جدید دوران تازه ای را برای خود رقم زند. احتمالا مهم ترین محصول جدید فراری را باید SUV این شرکت دانست که در سال 2022 از راه خواهد رسید.

او در ادامه می گوید:

ما قصد داریم تا غیرقابل پیش بینی تر از هر زمان دیگری عمل کنیم. در حال حاضر بر روی باز طراحی و معرفی نسل جدید محصولاتمان کار می کنیم. به طور مثال آخرین مدلی که از اسطبل مودنا خارج شده است SF90 Stradale است که به کلی یک محصول جدید به شمار می رود و تا پیش از این در سبد محصولات فراری وجود نداشته است. یک خودروی جدید با فن آوری کاملا متفاوت. آن را باید یک کلاس جدید در دنیای سوپرخودروها دانست. این خودرو از موتور V-12 همچون لفراری بهره نمی برد اما عملکردی در حد و اندازه های آن دارد که به لطف فن آوری جدید هیبریدی ممکن شده است. با قیمت پایین تر به نسبت لفراری و تولید بیشتر این محصول در دسترس مشتریان جدید و بیشتری قرار خواهد گرفت.

فراری در سال 2019 برنامه بسیار شلوغی دارد و قرار است 5 محصول کاملا جدید را معرفی کند. تاکنون ما دو مدل F8 Tributo و SF90 Stradale را مشاهده کرده ایم و به زودی در نمایشگاه فرانکفورت شاهد رونمایی از مدل کانورتیبل 812 سوپرفست خواهیم بود که این محصول نیز کلاس جدیدی در بین محصولات فراری است.

به طور مثال مدل پورتوفینو عملکرد پایین تری به نسبت باقی محصولات فراری دارد اما بسیاری از مشتریان به دنبال آرامش و راحتی بیشتر به نسبت مدل های با عملکرد بالا هستند.

ferrari-p80-c (7)
به دلیل طراحی مخصوص پیست، خبری از چراغ های رایج در این خودرو نیست

با این کار ما می توانیم رشد برند فراری را شاهد باشیم. این برنامه ما در آینده است. ما بدون این که بر روی یک محصول خاص فشار بیاوریم رشد می کنیم. قصد ما فروش بیشتر یک محصول خاص نیست بلکه محصولات جدیدمان این نقش را بر عهده خواهند گرفت. به طور مثال SF90 حداقل 25 درصد به نسبت باقی محصولات ارزش بیشتری دارد در نتیجه مشتریان خاص و جدید به خود را جذب خواهد کرد اما این مدل تولید محدود نخواهد بود و تا جایی که بازار مشتاق آن باشد از آن تولید خواهیم شد.

فراری

فراری در سال گذشته، 9251 دستگاه خودرو به فروش رساند که پیش بینی می شود این رقم امسال حتی افزایش پیدا کند. با معرفی SUV فراری پیش بینی می شود فروش این شرکت به رقم 15000 دستگاه تا سال 2022 برسد و مدل ارزان قیمت تر  F8 tributo که جانشین مدل تاریخی و افسانه ای این شرکت یعنی دینو است می تواند فروش شرکت را بیش از این ارتقا دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی لاهوتی
    مهدی لاهوتی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

    وقتی فراری از تولید موتور ۱۲ سیلندر دست برمیداره دیگه این صنعت به درد نمیخوره☹

مطالب پیشنهادی