ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از مانیتور Omen X 27 HDR برای گیمرها رونمایی کرد

صبح امروز اچ پی از نمایشگر جدید خود با نام Omen X 27 HDR در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این نمایشگر نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن 1440p دارد و به لطف برخورداری از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

صبح امروز اچ پی از نمایشگر جدید خود با نام Omen X 27 HDR در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این نمایشگر نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن 1440p دارد و به لطف برخورداری از تکنولوژی HDR میتواند به بهترین نحو رنگ های مختلف را به نمایش بگذارد.

مانیتور گیمینگ

با این حال اما اچ پی تلاش کرده که در HP Omen X 27 این اختلاف را به حداقل میزان ممکن برساند و ضمن ارائه نمایشگری پر سرعت تنوع رنگی بالایی را به لطف تکنولوژی HDR در اختیار کاربرانش بگذارد. البته نمی توان طیف رنگی این نمایشگر را با پنل های IPS دارای گاموت رنگ بالا کاملا در یک سطح دانست اما Omen X 27 قطعا کاربرانش را راضی خواهد کرد.

تازه ترین مانیتور گیمینگ اچ پی رزلوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی دارد و حداکثر زمان پاسخ دهی آن یک هزارم ثانیه عنوان شده است. Omen X 27 همچنین به لطف پشتیبانی از تکنولوژی Freesync 2 HDR محتوای مورد نظر شما را بدون هرگونه اسکرین تیرینگ به نمایش خواهد گذاشت (منظور نمایش فریم های متعدد در یک صحنه است). این محصول همچنین ۹۰ درصد از گاموت رنگی طیف DCI P3 را پشتیبانی می کند و نرخ کنتراست و داینامیک آن به ترتیب ۱۰۰۰ به یک و یک میلیون به یک است. به این ترتیب رنگ های سفید و مشکی به نمایش در آمده توسط این مانیتور باید عمق بسیار خوبی را به صحنه های مختلف آن بدهند.

مانیتور گیمینگ

طبق وعده شرکت سازنده به لطف پشتیبانی از تکنولوژی HDR این نمایشگر طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش خواهد گذاشت که این تغییر خصوصا در رنگ های سبز و آبی بیشتر نمایان می شود.

HP Omen X 27 از شهریور ماه امسال با قیمت ۶۵۰ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی