ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اپل ۲۵۰ میلیون دلار دیگر در شرکت کورنینگ سرمایه‌گذاری می‌کند

اپل در ادامه سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت کورنینگ، این بار ۲۵۰ میلیون دلار دیگر برای توسعه بهتر شیشه‌های مقاوم مورد نیاز در آیفون، آیپد و اپل واچ به حساب این شرکت واریز کرده است. [digipullqoute ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

اپل در ادامه سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت کورنینگ، این بار ۲۵۰ میلیون دلار دیگر برای توسعه بهتر شیشه‌های مقاوم مورد نیاز در آیفون، آیپد و اپل واچ به حساب این شرکت واریز کرده است.

اپل در مجموع 5 میلیارد دلار برای تولید محصول در آمریکا سرمایه گذاری می کند

این هزینه‌ها که از حساب بخش صندوق تولیدات پیشرفته اپل (Advanced Manufacturing Fund) صورت می‌گیرد، در راستای برنامه ۵ میلیارد دلاری تولیدات محصول در خاک آمریکا خواهد بود. البته اپل و یا کورنینگ به طور دقیق مشخص نکرده‌اند که با این سرمایه دقیقا چه کاری انجام خواهند داد. اما اپل در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرده از تحقیق و توسعه مواد جدید و ساختار منحصر به فرد شیشه برای عرضه در محصولات نسل بعدی خود خبر داده است.

زمان انتشار این خبر نیز در نوع خود جالب است، زیرا اپل شیشه‌های استفاده شده در آیفون ۱۱ را به شدت تبلیغ کرده است. به گفته فیل شیلر ساختار استفاده شده در شیشه آیفون‌های ۱۱ باعث شده که آن را به محکم‌ترین شیشه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل کند.

کورنینگ

اپل از سال ۲۰۱۷ همکاری نزدیکی با کورنینگ داشته و همواره در تمام آیفون‌ها، اپل واچ و آیپد‌ها از تکنولوژی‌های این شرکت بهره برده است و به گفته این کمپانی این سرمایه‌گذاری باعث به وجود آمدن حدود ۱۰۰۰ شغل در شرکت کورنینگ شده است.

همچنین اپل می‌گوید که تاکنون بیش از ۱ میلیارد دلار از بودجه در نظر گرفته شده را صرف توسعه و بهبود مقاومت و کیفیت شیشه‌های کورنینگ کرده است. البته اپل همچنان در نظر دارد تا ۲۰ درصد دیگر از ۵ میلیارد دلار سرمایه اختصاص داده شده خود را نیز صرف همین کار کند. بخش دیگری از سرمایه‌گذاری های اپل مربوط به شرکت فینیسار (Finisar) می‌شود که مسئولیت توسعه تکنولوژی‌های مورد نیاز Face ID و قابلیت انیموجی آیفون را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی