ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی 8A معرفی شد؛ باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپری با تنها ۹۱ دلار

برند ردمی یک از زیرمجموعه‌های شیائومی حساب می‌شود که گوشی‌های فوق العاده ارزان و با سخت‌افزاری مناسب را به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین گوشی این شرکت ردمی 8A نام دارد که جایگزین دیگر گوشی پایین‌رده‌ یعنی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

برند ردمی یک از زیرمجموعه‌های شیائومی حساب می‌شود که گوشی‌های فوق العاده ارزان و با سخت‌افزاری مناسب را به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین گوشی این شرکت ردمی 8A نام دارد که جایگزین دیگر گوشی پایین‌رده‌ یعنی ردمی 7A خواهد شد.

بگذارید همین ابتدا بگوییم که نباید انتظار خاصی از این گوشی داشته باشید، زیرا ردمی 8A گوشی پایین‌رده به حساب می‌آید. البته طراحی این گوشی مدرن بوده و صفحه نمایش آن از طراحی تمام صفحه و ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. همچنین وظیفه محافظت از این نمایشگر ۶.۲۲ اینچی نیز بر عهده گوریلا گلس ۵ گذاشته شده است.

پنل این نمایشگر بزرگ از نوع IPS بوده که نوید زوایای دید بالایی را می‌دهد. البته با توجه به ماهیت پایین رده بودن این گوشی، نمایشگر ردمی 8A با رزولوشن +HD مجهز شده است. داخل ناچ تعبیه شده در بالای این گوشی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی نیز روی قاب پشتی بوده و فقط یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد.

ردمی 8A

در ابتدا شاید از مشخصات این دوربین ناامید شوید، ولی باید بدانیم که سنسور ۱.۴ میکرونی این دوربین بسیار بزرگ بوده و در نتیجه نور زیادی را دریافت خواهد کرد. همچنین قابلیت فوکوس دوگانه PD نیز شما را در ثبت عکس‌ها یاری خواهد می‌کند. گشودگی دریچه دیافراگم این دوربین هم با f1.8 نسبتا خوب بوده و همچنین هوش مصنوعی قابلیت عکاسی پرتره را نیز در ردمی 8A برای کاربران فراهم کرده است.

سخت‌افزار ردمی 8A نیز متعلق به رده پایین هرم گوشی‌های هوشمند قرار دارد. اسنپدراگون ۴۳۹ به همراه ۲ یا ۳ گیگابایت رم، تمام قدرت پردازشی این گوشی ارزان قیمت را تشکیل می‌دهند. فضای ذخیره‌سازی ردمی 8A نیز تنها ۳۲ گیگابایت است که می‌توانید با کارت حافظه میکرو اس‌دی تا حدودی این ضعف را جبران کنید. البته باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز مدت‌ها شما را از شارژ کردن این گوشی معاف خواهد کرد.

ردمی 8A

این گوشی از ابتدا با اندروید ۹ و رابط کاربری MIUI 9 عرضه می‌شود که به گفته ردمی، به زودی به جدیدترین نسخه MIU 11 بروزرسانی خواهد شد. این گوشی قرار است در ۳ رنگ قرمز، آبی و مشکی و با قیمت‌های در حدود ۹۱ دلار (نسخه ۲/۳۲ گیگابایت) و ۹۸ دلار (نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی) به بازار عرضه شود که رقم بسیار ارزانی برای تجربه یک گوشی هوشمند اندرویدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • driver truck
    driver truck | ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام ، این گوشی با این قیمت و امکاناتی که داره واقعا مقرون بصرفه هست

  • ARASH
    ARASH | ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

    این گوشی به نسبت قیمتی که داره بسیار عالی هست و بخوبی از پس رفع نیازهای معمول هر کاربر برمیاد ، باتری بسیار خوبی داره و در اجرای بازی‌هایی مثل پابجی و کالاف کاربر رو راضی میکنه البته با گرافیک اسموت...
    دوربینش با وجود دارا بودن یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عکسهای خوبی ثبت میکنه که نسبت به قیمت گوشی واقعاً رضایتمندی کاربر رو فراهم میکنه ، در کل این گوشی باز هم تکرار میکنم نسبت به قیمتش دارای ضعف و مشکل نیست بلکه بسیار عالیست...

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۹ مهر ۱۳۹۸

    موبایل فقط سامسونگ و بس

  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۳ مهر ۱۳۹۸

    واسه این قیمت واقعا بی نظیره

مطالب پیشنهادی