ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینا مهرنوش از مدیرعاملی رایتل کناره گیری کرد

علی‌رغم اینکه دیوان عدالت اداری دستوری مبنی بر توقف موقتی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات صادر کرد که به موجب آن مدیرعامل جدید رایتل در سمت خود باقی بماند، این مدیرعامل دقایقی پیش از منصب ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵

علی‌رغم اینکه دیوان عدالت اداری دستوری مبنی بر توقف موقتی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات صادر کرد که به موجب آن مدیرعامل جدید رایتل در سمت خود باقی بماند، این مدیرعامل دقایقی پیش از منصب خود کناره‌گیری کرد.

او با متنی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده دلیل کناره‌گیری خودش را پیش بینی‌هایی اعلام کرده که احتمالا در روزها و ماه‌های آتی رخ بدهد و او به موجب آنها نتواند فعالیت موثری در رایتل انجام دهد. متن نوشته شده به دست «مینا مهرنوش» به این شرح است:

«من در تاریخ ۲ شهریور ماه به صورت قانونی حکم مدیر عاملی را داشته ام اما سازمان تنظیم مقررات با دستور شبانه آقای جهرمی در تاریخ ۲۴ شهریور مصوبه ای عجولانه و غیر کارشناسی را تنظیم کردند که با دستور موقت، دیوان عدالت اداری مصوبه دیروز متوقف شده است.

از آنجا که قطعا اجازه فعالیت موثر به من داده نخواهد شد و این برای رایتل به صرفه و صلاح نیست، قصد ادامه همکاری با رایتل را ندارم و کسی باید در مدیر عاملی رایتل حضور داشته باشد که منافع سهامداران و بیمه شدگان را به منافع شخصی خود ترجیح دهد.»

گفتنیست چندی پیش جهرمی در لایو اینستاگرامی خود نیز نسبت به پهنای باندی فرکانسی اپراتورهای موبایل اظهاراتی کرده بود مبنی بر اینکه «اپراتوری که تعداد کاربران کمتری دارد، به اندازه‌ اپراتورهای دیگر نیاز به پهنای باند ندارد.» با وجود این صحبت‌ها و مصوبه‌ای که به نظر می‌آید بطور سراسیمه به تصویب رسیده و اظهارات دیگر وزیر ارتباطات پیرامون انتصاب مهرنوش، به نظر می‌رسد که اساسا وزارت ارتباطات با این انتصاب چندان موفق نبوده و مینا مهرنوش نیز با در نظر داشتن این موضع وزارتخانه، ترجیح داده که مدیرعاملی رایتل را کنار بگذارد؛ هرچند نباید فراموش کرد که کارنامه و پیشینه غیرمرتبط او نیز از سوی بسیاری از کارشناسان مورد هجمه انتقادات قرار گرفته بود.

در همین رابطه روابط عمومی شستا نیز اعلام کرده با استعفای مدیرعامل رایتل موافقت شده چرا که شستا قصد دارد در مجموعه‌های خود به ویژه رایتل به بالا بردن راندمان کاری و بهبود عملکرد متمرکز شود و با ملاحظاتی که به وجود آمده با استعفای مینا مهرنوش موافقت می‌کند.

در هر حال با رفتن مهرنوش باید دید که صندلی ریاست اپراتور رایتل در ادامه راه خود به دست چه کسی خواهد رسید و آیا این بار این انتصاب بر اساس مصوبه وزارت ارتباطات خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۲۱ دی ۱۳۹۸

    دورش بگردم این بیاد فقط منو مدیرعاملی کنه جووووووووووووووون

مطالب پیشنهادی