ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزوماتیک؛ دوره آموزشی برنامه‌نویسی برای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز

مدرسان دوره آموزشی ریزوماتیک مهارت برنامه نویسی برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) روی بلاکچین اتریوم را به یک شیوه جدید تدریس می‌کنند. این رویداد در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود و برگزارکنندگان آن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۰

مدرسان دوره آموزشی ریزوماتیک مهارت برنامه نویسی برای اپلیکیشن های غیرمتمرکز (dApps) روی بلاکچین اتریوم را به یک شیوه جدید تدریس می‌کنند. این رویداد در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود و برگزارکنندگان آن قصد دارند تفکر جدیدی را در برنامه‌نویسی به دیگران آموزش دهند. دوره آموزشی ریزوماتیک با هدف آماده سازی افراد برای ورود آن‌ها به بازار کار توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم طراحی شده است.

گفتمان «ریزوماتیک» مانند بلاکچین با یک مفهوم ساختارشکنی ترکیب شده است و بلاکچین اتریوم هم با امکان ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توانسته تحولات زیادی را در صنایع مختلف از حوزه مالی تا بهداشت و سلامت ایجاد کند.

دوره آموزشی ریزوماتیک با همین هدف یادگیری علوم جدید و همچنین در راستای آماده سازی برنامه‌نویسان علاقه‌مند برای ورود آن‌ها به بازار کار توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم طراحی شده است. به گفته برگزارکنندگان این رویداد، شرکت‌کنندگان در این دوره با چندین جلسه کارگاه آموزشی آن چه که برای پیاده سازی یک راهکار بلاکچینی نیاز دارند را فرا می‌گیرند.

همچنین دوره آموزشی ریزوماتیک از سخنرانی منتورهای با تجربه در حوزه فین‌تک و بلاکچین بهره برده و شبکه‌سازی نیز از دیگر اهداف این دوره دو روزه مختص برنامه‌نویسان و آینده‌پژوهان خواهد بود.

گفتنیست طراحان «ریزوماتیک» چند پکیج پیشنهادی برای ثبت نام در نظر گرفته‌اند که همه آن‌ها با اتر (اتریوم) قابل پرداخت هستند اما نکته جالب این است که اگر تعهد کنید در مدت ۱۶ ساعت آن چه یاد گرفته‌اید را به دیگران آموزش دهید ثبت نام این دوره برای شما رایگان خواهد بود. اگر تصمیم گرفتید در این دوره آموزشی شرکت کنید تا قبل از 11 مهر به سایت ریزوماتیک سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kianoosh jahani
    kianoosh jahani | ۸ دی ۱۳۹۸

    دیجیاتوی عزیز چرا یه بخش مخصوص لینوکس اضافه نمیکنید و آموزش و برنامه ها را توش بزارید. کاربران لینوکس کم نیستن توی ایران!

مطالب پیشنهادی