ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس Duo
تکنولوژی

سرفیس Duo معرفی شد؛ گوشی اندرویدی مایکروسافت با دو نمایشگر

مایکروسافت امروز در نیویورک روی صحنه رفت تا از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی کند. در کنار تمامی محصولاتی که معرفی شدند یک مورد بود که تعجب همه را بر انگیخت؛ سرفیس Duo، گوشی تاشوی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۱

مایکروسافت امروز در نیویورک روی صحنه رفت تا از محصولات جدید سری سرفیس رونمایی کند. در کنار تمامی محصولاتی که معرفی شدند یک مورد بود که تعجب همه را بر انگیخت؛ سرفیس Duo، گوشی تاشوی مایکروسافت که از سیستم عامل اندروید بهره می برد.

طراحی این گوشی شباهت های فراوانی با تبلت تاشو سرفیس نئو دارد و البته نمایشگر دوگانه آن کوچکتر است. سرفیس Duo از دو نمایشگر 5.6 اینچی بهره می برد که به لطف لولای وسط تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد. به این ترتیب می تواند به سادگی از یک گوشی هوشمند به شکل یک تبلت در بیاید.

در هر نمایشگر سرفیس Duo می توان یک اپلیکیشن جداگانه را اجرا کرد. اگر گوشی را با نمایشگر باز نگه دارید می توانید از یکی از نمایشگرها به عنوان کنترلر بازی یا کیبورد استفاده کنید.

مایکروسافت همچنین برای اینکه هر چه بیشتر ظاهر این محصول را به تبلت تاشو سرفیس نئو شبیه کند رابط کاربری اندروید را به شدت تغییر داده تا جایی که تا حدودی شبیه به ویندوز 10 ایکس به نظر می رسد. با این حال مشابه با تبلت تاشوی مایکروسافت، سرفیس Duo هم بیشتر شبیه به یک نمونه اولیه است.

انتظار می رود این محصول نیز مشابه با سرفیس نئو در انتهای سال 2020 روانه بازار شود به این ترتیب توسعه دهندگان زمان زیادی برای توسعه اپ های ویژه آن خواهند داشت.

علاوه بر این احتمالاً در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد و ظاهراً مایکروسافت هم با معرفی زودهنگام این محصول هراسی از فاش شدن اطلاعات آن در آینده ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۱ مهر ۱۳۹۸

    فکر کنم این دستگاه ۳-۴ سالی هست که تو خبرهاست. بعد از این همه مدت انتظارم یکم بیشتر بود. حداقل میتونست اینقدر حاشیه نداشته باشه

  • پروفسور قنبری
    پروفسور قنبری | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    این طرح رو چندسال پیش zte پیاده سازی کرد و بخاطر ضخامت زیاد استقبال نشد اما خوب مایکروسافت انگار نازک درش آورده. جالب‌تر اینکه غول سیستم عامل دنیای کامپیوتر اومده سیستم عامل اندروید رو روی دستگاهش گذاشته ک نشون میده مایکروسافت تسلیم اندروید توی دنیای موبایل شده و از طرفی غرور رو کنار گذاشتا

  • امیر
    امیر | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    چیز جالبی به نظر نمیاد. معمولا محصولات مایکی خیلی گرونن. پس از الان بهتون میگم به قیمتش نمیارزه

مطالب پیشنهادی