ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 11 پرو مکس، بهترین گوشی از نظر کانسومر ریپورتس

کانسومر ریپورتس رده بندی جدید گوشی های هوشمند را با حضور سری آیفون 11 منتشر کرد. طبق این گزارش، آیفون 11 پرو و پرو مکس گوی سبقت را از کهکشانی های سامسونگ ربوده اند و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کانسومر ریپورتس رده بندی جدید گوشی های هوشمند را با حضور سری آیفون 11 منتشر کرد. طبق این گزارش، آیفون 11 پرو و پرو مکس گوی سبقت را از کهکشانی های سامسونگ ربوده اند و آیفون 11 هم بین 10 گوشی برتر جای گرفته است.

یکی از نقاط قوت اصلی آیفون 11 پرو و پرو مکس به عقیده کانسومر ریپورتس، شارژدهی فوق العاده باتری آنهاست. این سازمان در تست های اختصاصی خود، شارژدهی آیفون 11 پرو مکس را 40.5 ساعت اعلام کرده که افزایش قابل توجهی نسبت به رقم 29.5 ساعتی آیفون XS مکس محسوب می شود. آیفون 11 و 11 پرو هم در این تست به ترتیب 34 و 27.5 ساعت دوام آوردند.

تست باتری کانسومر ریپورتس بدین صورت انجام می شود:

«ما برای ارزیابی شارژدهی باتری از یک انگشت رباتیک بهره می گیریم که فعالیت های مختلف کاربران عادی را شبیه سازی می کند. این ربات به مرور اینترنت، عکس گرفتن، مسیریابی با GPS و البته برقراری تماس تلفنی می پردازد.»

آیفون 11 پرو مکس کانسومر ریپورتس

کانسومر ریپورتس در مورد کیفیت دوربین توضیح زیادی نمی دهد، اما می گوید سری آیفون 11 بالاترین امتیازات را در این قسمت کسب کرده اند. کیفیت هر سه دوربین اصلی آیفون 11 پرو و پرو مکس با عبارت «بسیار خوب» توصیف شده است:

«ارزیاب های ما می گویند آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس بالاترین امتیازات را از نظر کیفیت عکس به دست آورده اند. آیفون 11 هم در این دسته بسیار خوب عمل کرده و هر سه گوشی در ضبط ویدیو با دوربین اصلی عالی هستند.»

مقاومت بدنه هم یکی دیگر از فاکتورهای اصلی کانسومر ریپورتس برای ارزیابی گوشی ها به شمار می رود. در تست مقاومت، گوشی 50 بار از ارتفاع حدود 75 سانتیمتری داخل محفظه چرخان سقوط می کند تا اثر ضربه در زوایای مختلف بررسی شود. در مرحله بعد همین تست با 100 سقوط تکرار می شود. آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس از این تست سربلند بیرون آمدند ولی آیفون 11 پرو پس از 50 بار سقوط از کار افتاد.

در نهایت آیفون 11 پرو مکس، آیفون 11 پرو و آیفون 11 به ترتیب امتیاز 95، 92 و 89 را از کانسومر ریپورتس دریافت کرده و در رده های اول، دوم و هشتم جدول رده بندی این سازمان جای گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی