ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا وان ماکرو
تکنولوژی

موتورولا وان ماکرو معرفی شد؛ عکاسی ماکرو در دنیای میان‌رده‌ها

موتورولا وان ماکرو جدیدترین گوشی میان‌رده شرکت موتورولا است و همان‌طور که از نامش پیداست، قابلیت عکاسی با لنز اختصاصی ماکرو را دارد. البته به غیر از این ویژگی، کارایی دیگری را نباید از این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

موتورولا وان ماکرو جدیدترین گوشی میان‌رده شرکت موتورولا است و همان‌طور که از نامش پیداست، قابلیت عکاسی با لنز اختصاصی ماکرو را دارد. البته به غیر از این ویژگی، کارایی دیگری را نباید از این گوشی انتظار داشت.

مهمترین قابلیت این گوشی عکس‌برداری ماکرو عنوان شده که به لطف یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با اندازه ۱.۷۵ میکرونی میسر شده است. کاربران می‌توانند به ۲ سانتی‌متری سوژه مورد نظر خود نزدیک شوند و عکس‌های خلاقانه‌ای با این گوشی بگیرند. همچنین به دلیل فاصله نزدیک سنسور و سوژه، تصاویر به صورت خودکار دارای قابلیت بوکه خواهند بود و دیگر احتیاجی به حقه‌های نرم‌افزاری نیست.

موتورولا وان ماکرو

برای حالت‌های معمولی‌تر عکس‌برداری، موتورولا وان ماکرو به یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که اندازه هر پیکسل آن ۱.۱۲ میکرون است. همچنین این سنسور از گشودگی دیافراگم مناسب ۲ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به کمک این سنسور می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰P و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. یک سیستم لیزری نیز برای کمک به سیستم فوکوس این دوربین وجود دارد. همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای بهبود تشخیص عمق، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را همراهی می‌کند.

نمایشگر موتورولا وان ماکرو هم یک پنل 6.2 اینچی LCD است که رزولوشنی معادل ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل دارد. نسبت صفحه این نمایشگر با طراحی قطره‌ای نیز از نوع ۱۹.۵ به ۹ است که در بالای خود، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را جای داده است. وظایف پردازشی این گوشی نیز بر عهده چیپست مدیاتک Helio P70 خواهد بود که قدرت پردازشی مشابهی با اسنپدراگون ۶۷۵ ارائه می‌دهد.

موتورولا وان ماکرو

ظرفیت باتری موتورولا وان ماکرو ۴۰۰۰ میلی آمپر در نظر گرفته شده که به گفته موتورولا، می‌توان روی دو روز استفاده معمولی از این گوشی حساب کرد. همچنین این گوشی به کمک شارژر ۱۰ واتی و از طریق USB-C، در مدت کمی شارژ می‌شود. برخلاف اسم این گوشی که شاید علاقه‌مندان را به اشتباه بیندازد، موتورولا وان ماکرو از اندروید وان استفاده نمی‌کند. این گوشی با اندروید ۹ به بازار عرضه می‌شود که موتورولا تضمین اندروید ۱۰ و دو سال بروزرسانی امنیتی را به کاربران می‌دهد.

حضور جک ۳.۵ میلیمتری هم برای علاقه‌مندان به این درگاه آنالوگ، خبر خوبی خواهد بود. موتورولا وان ماکرو تنها در یک مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و با رنگ آبی فضایی به قیمت ۱۴۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی