ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

انقلاب برقی یاماها؛ تحول سبز از دوچرخه تا موتورسیکلت تریل

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو، شرکت های ژاپنی در تکاپو معرفی و عرضه محصولات جدید و چشمگیر خود هستند. حال شرکت با سابقه یاماها از محصولات کاملا جدید تمام برقی خود ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو، شرکت های ژاپنی در تکاپو معرفی و عرضه محصولات جدید و چشمگیر خود هستند. حال شرکت با سابقه یاماها از محصولات کاملا جدید تمام برقی خود تقریبا در تمامی کلاس ها پرده برداری کرده است و قصد دارد در این نمایشگاه این محصولات را در معرض دید عموم قرار دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی مهم ترین محصولات جدید یاماها بپردازیم.

اسکوتر برقی یاماها E01

یاماها E01 یک اسکوتر با قابلت شارژ سریع است که در کلاس 125cc ها قرار می گیرد. با توجه به ابعاد این اسکوتر،E01 به گونه ای طراحی شده تا راحتی و آرامش راکب را در سفرهای طولانی مدت فراهم کند. طبق اعلام شرکت سازنده این اسکوتر با قابلیت استفاده روزمره با راحتی فراوان در کنار طراحی اسپرت و جوان پسند می تواند نگاه بسیار زیادی را به خوب جلب کند.

اسکوتر برقی یاماها E02

اسکوتر بعدی یاماها در کلاس 50cc قرار می گیرد. به این معنی که حداکثر سرعت آن به 50 کیلومتر بر ساعت می رسد. در نتیجه با یک اسکوتر کاملا شهری، کوچک و به روز طرف هستیم. وزن سبک در کنار قابلیت تعویض سریع باتری دو نکته کلیدی برای این دست از اسکوتر ها به شمار می رود که E02 کاملا از این قابلیت ها بهره می برد.

دوچرخه کوهستان یاماها YPJ-YZ

دوچرخه برقی یاماها YPJ-YZ با سیستم تعلیق کامل و قرار گیری باتری در تنه، یک دوچرخه کوهستان با توانایی های کامل صعود و سقوط است. شرکت سازنده ادعا می کند که این دوچرخه را با الهام از خودروهای مسابقه ای طراحی کرده و مرکز ثقل آن را تا جای ممکن در پایین ترین نقطه قرار داده است. به مدد گشتاور موتور الکتریکی این دوچرخه می توان به سرعت مسیرهای سخت را طی کرد. به نظر می رسد با یکی از بهترین دوچرخه های کوهستان برقی بازار طرف هستیم.

یاماها

موتور تریل برقی یاماها TY-E

این موتور تریل برای مقاصد حرفه ای و حرکت های نمایشی توسط یاماها طراحی شده است. با توجه به قوای محرکه الکتریکی و نبود سیستم کلاچ و تعویض دنده در این موتور تریل توجه کمتری از راکب گرفته شده و در نتیجه اکثر حواس و توجه او به انجام حرکات نمایشی معطوف خواهد شد. همچنین با توجه به قرار گیری ترمز بر روی دسته (در مدل های بنزینی از ترمز پایی استفاده می شود) کنترل راکب بهبود اساسی پیدا خواهد کرد. این موتور تریل برقی و جدید توانسته در مسابقات موتور تریل برقی رتبه دوم را کسب کند.

در ادامه یاماها از یک اسکوتر 3 چرخ که با وزن بدن به سمت راست و چپ فرمان داده می شود، یک ATV آینده نگرانه مجهز به سیستم تعلیق کاملا مستقل در هر چهار چرخ که برنده مسابقه طراحی Red Dot در سال 2019 شده است و یک ویلچر تمام برقی رونمایی کرده است تا در تمامی بخش ها حداقل یک محصول جدید برای نمایشگاه خودروی توکیو 2019 به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Digik
    Digik | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    ژاپن داداشمه ❤

  • naser gh
    naser gh | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    درود بر ژاپن افتخار اسیا

مطالب پیشنهادی