ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش خودرو

چطور بفهمیم خودرویمان توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده یا به سرقت رفته؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به محل پارک خودرو برگردید و متوجه شوید خودروی شما نیست! در این حالت اگر دچار سرقت خودرو نشده باشید حتما خودروی شما به پارکینگ منتقل شده ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به محل پارک خودرو برگردید و متوجه شوید خودروی شما نیست! در این حالت اگر دچار سرقت خودرو نشده باشید حتما خودروی شما به پارکینگ منتقل شده است. بنابراین باید پیگیر مراحل ترخیص خودرو از پارکینگ شوید.

معاون اجتماعی پلیس راهور فاتب در این مورد اعلام کرد: «اگر خودرویی به پارکینگ منتقل شود پیامک انتقال خودرو برای مالک خودرو ارسال می‌شود. اگر بعد از انتقال خودرو به پارکینگ برای راننده ای پیامک ارسال نشده است دو دلیل دارد یکی اینکه ماشین قولنامه‌ای خریداری شده و شماره مالک تغییر نکرده و دیگری اینکه اطلاعات راننده در سامانه به روز نیست یعنی شماره مالک جدید خودرو در سامانه ثبت نشده است.»

انتقال خودرو به پارکینگ

وی ادامه داد: «اگر راننده به محل پارک خودروی خود مراجعه کرد و خودرو را نیافت و پیامک انتقال خودرو به پارکینگ هم برایش ارسال نشد می تواند به ۱۱۰ تماس بگیرد تا همکاران ما همان لحظه از مرفوک راهور استعلام بگیرند و به او بگویند که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا خیر.»

لازم به یادآوری است که حفظ و نگه‌داری از خودرویی که با جرثقیل حمل شده و به پارکینگ منتقل می‌شود بر عهده مامور راهنمایی و رانندگی و حمل‌کننده و نگه‌دارنده آن است و چنانچه در اثر حمل یا نگه‌داری، خسارتی به خودرو یا محموله آن وارد شود، راهنمایی و رانندگی از خسارت‌دیده حمایت می‌کند و جبران خسارت مذکور بر عهده حمل‌کننده یا نگه‌دارنده (مسئول پارکینگ) است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali hamidian
    ali hamidian | ۵ آبان ۱۳۹۸

    اتفاقاً امروز ماشین من رو صبح ساعت ۸ به پارکینگ انتقال دادن و ساعت ۲۳:۵۵ اس ام اس انتقالش به دستم رسید . تشکر از این سرعت عمل در اطلاع رسانی . تشکر .

  • milad
    milad | ۳ آبان ۱۳۹۸

    حالا وقتی خود پلیس ماشین رو بدزده چی؟؟ اون موقع که دیگه خودش پیامک نمیزنه که ماشینو بردم یه آبم روش!!والا.....اگه خودشون ببرن دستمون به کجا بنده؟؟؟

مطالب پیشنهادی