ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پورشه دیزاین از نوت‌بوک الترا وان رونمایی کرد

فعالیت پورشه دیزاین در دنیای فناوری اغلب به ارائه نسخه های خاص از محصولات شرکت های دیگر و عرضه یک هدفون با کیفیت محدود می شود اما اینبار سراغ تولید نوت بوک قدرتمندی به نام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

فعالیت پورشه دیزاین در دنیای فناوری اغلب به ارائه نسخه های خاص از محصولات شرکت های دیگر و عرضه یک هدفون با کیفیت محدود می شود اما اینبار سراغ تولید نوت بوک قدرتمندی به نام «الترا وان» رفته است.

پورشه دیزاین در بدنه نوت بوک از منیزیم استفاده کرده که نسبت به مدل های پلاستیکی ظاهری به مراتب شیک تر را به آن بخشیده است. استفاده از فولاد ضد زنگ در کنار منیزیم و لبه های منحنی نمایشگر لمسی ۱۵.۶ اینچی full HD هم این زیبایی را دو چندان می کند.

 

یکی از ویژگی های خاص نوت بوک پورشه دیزاین لولای زیبایی است که پورت های ارتباطی در بخش پشتی آن تعبیه شده اند. این پورت ها شامل کارتخوان SD، درگاه HDMI، USB 3.0 Type-A و USB Type-C می شود. ابعاد دستگاه ۳۵۹ در ۲۴۹.۵ در ۱۳۰۸ میلی متر بوده و ضخامت آن نسبت به مدل های ۱۳ اینچی کمتر است.

اسپیکر با همکاری هارمن کاردن طراحی شده و حتی در حجم صدای بسیار بالا هم کیفیت خروجی را کاهش نمی دهد. آرایه میکروفون هم با کورتانا سازگار است و به راحتی می توان از دستیار صوتی مایکروسافت هم بهره برد. با این حال حرفی از وجود وبکم به میان نیامده و آنطور که از عکس ها می توان برداشت کرد در لپ تاپ الترا وان خبری از وبکم نیست.

پردازش داده ها در الترا وان بر عهده پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 یا  Core i5 8200Y قرار دارد. پردازشگر گرافیکی هم UHD ۶۱۵ اینتل است که به خوبی از پس کارهای روزمره و برخی کارهای گرافیکی نه چندان سنگین برمی آید. پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD است.

لپتاپ پورشه دیزاین الترا وان حدود یک ماه دیگر و با قیمت های ۱۳۵۰ دلار برای نسخه i5 و ۱۵۰۰ دلار برای i7 به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Cepy
    Cepy | ۱ آذر ۱۳۹۸

    دیزاینش واقعا از مک بوکم بهتره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی