ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S11
تکنولوژی

گلکسی S11 احتمالا با قابلیت فیلم‌برداری 8K معرفی خواهد شد

هنوز چند ماهی تا عرضه گلکسی S11 توسط سامسونگ مانده است، ول با این حال شایعات پیرامون توانایی دوربین‌های این گوشی نیز تمامی ندارند. جدیدترین گزارش‌ها، خبر از توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 8K می‌دهند که ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

هنوز چند ماهی تا عرضه گلکسی S11 توسط سامسونگ مانده است، ول با این حال شایعات پیرامون توانایی دوربین‌های این گوشی نیز تمامی ندارند. جدیدترین گزارش‌ها، خبر از توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 8K می‌دهند که این گوشی را به اولین در دنیا تبدیل خواهد کرد.

اخیرا کدی از کالبدشکافی فایل APK دوربین گلکسی S11 پیدا شده که قابلیت فیلم‌برداری 8K را تایید می‌کنند. همچنین با توجه به شایعات قبلی که تا حدودی چینش دوربین‌های ۵ گانه و سنسور ۱۰۸ مگاپیسلی را تایید می‌کند، می‌توان صحت این قضیه را تایید کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود این گوشی می‌تواند تا ۵ برابر بزرگ‌نمایی اپتیکال داشته باشد.

گلکسی S11

علاوه بر این، با توجه به معرفی چیپست‌های اگزینوس ۹۹۰ و کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 8K، می‌توان این اخبار و شایعات را باور کرد. این چیپست‌‌‌ها همیشه در جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی استفاده می‌شدند و گلکسی S11 نیز از این قائله مستثنی نیست.

به طور سنتی، گلکسی S11  از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام در بازار آمریکای شمالی و از چیپست‌های داخلی سامسونگ یا همان اگزینوس در بازارهای جهانی و بین‌المللی بهره می‌برد. در نتیجه نباید چندان از عرضه قابلیت جدید فیلم‌برداری 8K، غافلگیر شد. با این حال به نظر می‌رسد که در آینده گوشی‌هایی که فیلم‌برداری 8K داشته باشند، را زیاد ببینیم.

گلکسی S11

معولا سامسونگ سری گلکسی خود را در بهمن معرفی می‌کند، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که رقبا نیز بی‌کار ننشسته و قابلیت‌های بهتر فیلم‌برداری را در اختیار کاربران قرارد دهند. اخیرا نیز رندرهای این گوشی با ماژول عجیب و حفره‌های متعدد حسابی سر و صدا راه انداخته بودند. البته هنوز مشخص نیست که چیدمان ماژول دوربین گلکسی S11 چگونه خواهد بود و آیا سامسونگ همچون عکس‌‌‌های افشا شده گذشته، از ماژول مستطیلی بهره می‌برد یا خیر.

در هر صورت کاربران و علاقه‌مندان باید یکی دو ماه دیگر صبر پیشه کنند تا بتوانند در صورت تحقق این امر، با گوشی خود به فیلم‌بردرای 8K بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Danial
    Danial | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    ادم دو به شک میشه بره آیفون۱۱پرو مکس بخره یا وایسه این بیاد

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    اوووو
    چه خبره حالا
    میریم دوربین عکاسی میگیریم دیگه

مطالب پیشنهادی