ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۹ را شما انتخاب کنید

پیش از لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 ویجیاتو را مشاهده کردید، بهترین‌های امسال را در ۱۰ دسته‌بندی کلی جای داده‌ایم و فارغ از ژانربندی‌های سنتی، دسته‌بندی‌هایمان را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بهترین ویژگی‌های بهترین عناوین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

پیش از لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 ویجیاتو را مشاهده کردید، بهترین‌های امسال را در ۱۰ دسته‌بندی کلی جای داده‌ایم و فارغ از ژانربندی‌های سنتی، دسته‌بندی‌هایمان را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بهترین ویژگی‌های بهترین عناوین امسال را در بر بگیرند.

حال نوبت به انتخاب و معرفی بهترین بازی‌های موبایل رسیده است. بازی‌های موبایل طی سالی که گذشت پیشرفت زیادی داشتند و یک قدم دیگر به انتظاری که یک گیمر حرفه‌ای از بازی دارد نزدیک‌تر شدند. با در نظر گرفتن عناوینی که در این زمینه پیشرو بودند، تحریریه ویجیاتو با بررسی‌های خود ۵ بازی را لایق قرارگیری در این دسته‌بندی دانست:‌ Stardew Valley که نسخه اندرویدی‌اش امسال آمد، Call of Duty Mobile ،Pokemon Masters ،Raid Shadow Legends و The Mighty Quest for Epic Loot.

نتیجه رای‌گیری،‌ در روز ۲۷ آذرماه و همزمان با اعلام برنده این دسته‌بندی از نگاه تحریریه ویجیاتو اعلام خواهد شد. در نهایت برای انتخاب بهترین‌ بازی موبایل و شرکت در قرعه‌کشی یک نسخه فیزیکی از بهترین بازی سال به انتخاب کاربران، به ویجیاتو سر بزنید.

انتخاب بهترین بازی موبایل سال ۲۰۱۹

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mersana
    mersana | ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    فقط mobile legends

  • Amir
    Amir | ۱۸ آذر ۱۳۹۸

    هرکی اهل گیم ۳ بعدی هست،پیشنهاد میکنم که بازی War Robots رو‌بازی کنه که خیلی فوق العادست.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pixonic.wwr

مطالب پیشنهادی