ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با بهترین اپلیکیشن‌های سال 2019 اندروید آشنا شوید

روند توسعه اپلیکیشن هم مانند سایر حوزه‌های تکنولوژی سرعت سرسام آوری به خود گرفته و هر ساله شاهد انتشار تعداد زیادی اپلیکیشن جدید برای پلتفرم‌های موبایل هستیم. در این بین احتمالا درصد زیادی از این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ دی ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

روند توسعه اپلیکیشن هم مانند سایر حوزه‌های تکنولوژی سرعت سرسام آوری به خود گرفته و هر ساله شاهد انتشار تعداد زیادی اپلیکیشن جدید برای پلتفرم‌های موبایل هستیم. در این بین احتمالا درصد زیادی از این برنامه‌ها نمی‌توانند توجه کاربران را به سمت خود جلب کنند و از آن سو برخی اپ‌ها هم با نوآوری و کارکرد خوبشان به موفقیت می‌رسند.

حالا که به روزهای پایانی سال میلادی رسیده‌ایم شاید بد نباشد به همین بهانه، مروری بر بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید در سال 2019 داشته باشیم. با دیجیاتو و ادامه این مطلب همراه باشید.

Abstruct

بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید

خیلی وقت‌ها پیش آمده که از عکس‌های پس‌زمینه تکراری در گوشی‌هایمان خسته شده باشیم و به دنبال راهی برای ایجاد تنوع بیشتر بگردیم. در این مواقع یکی از گزینه‌های موجود، استفاده از اپلیکیشن‌های والپیپر است که کلکسیونی از عکس‌ها را برای پس‌زمینه گوشی فراهم می‌کنند. خوشبختانه سال 2019 شاهد انتشار یک اپلیکیشن بسیار خوب در این دسته به نام Abstruct (بررسی دیجیاتو) بودیم که والپیپرهای طراحی شده توسط «Hampus Olsson» برای وان پلاس را در اختیارمان قرار می‌دهد.

نکته قابل توجه در والپیپرهای Abstruct، رزولوشن 4K آن‌هاست و این یعنی از لحاظ کیفیت با بهترین نوع تصاویر طرف هستیم. تمام عکس‌ها به سبک هنر آبستره طراحی شده‌اند و با جلوه‌های زیبا و رنگارنگشان چشم را می‌نوازند.

Abstruct

Abstruct

سازنده: Hampus Olsson قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:

Groovepad

خلق کردن همیشه جزو امیال درونی انسان بوده تا بتواند ایده‌ها و تفکراتش را به معرض ظهور بگذارد. خلق موسیقی هم یکی از زیباترین فرم‌های بیان احساسات است که البته نیاز به دانش، ابزار مناسب و البته استعداد دارد. با اینحال نباید فراموش کرد که تکنولوژی این روزها بیش از پیش به ما در زمینه تجربه‌های جدید کمک می‌کند و اپ ساخت موسیقی و بیت Groovepad (بررسی دیجیاتو) را باید حاصل همین پیشرفت به حساب آورد.

با Groovepad می‌توانید به ساده‌ترین و جذابترین شکل ممکن اصوات مختلف را کنار هم بچینید و یک موسیقی کاملا هماهنگ و هارمونیک تولید کنید. به گفته سازندگان هدف آن‌ها از توسعه این برنامه بیدار کردن هنرمند درون شما بوده و آن‌ها با دسته‌بندی‌های کاربردی که از صداهای مختلف ارائه داده‌اند امکان ساخت موسیقی ناهنجار را تقریبا به صفر رسانده‌اند بنابراین می‌توانید Groovepad را نصب کنید، هدفونتان را بگذارید و وارد دنیای موسیقی شوید.

Groovepad

Groovepad

سازنده: Easybrain قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 49/232.8 مگابایت زبان:

Enlight Pixaloop

حتما شما هم تا به حال با اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر زیادی کار کرده‌اید و اذعان دارید که اپ‌های بسیار خوبی در این راستا توسعه داده شده‌اند. با این حال اگر به دنبال ابزاری می‌گردید که با آن بتوانید بخشی از تصاویرتان را متحرک کنید یا اصطلاحا سینماگراف بسازید یکی از بهترین گزینه‌ها قطعا اپلیکیشن Enlight Pixaloop (بررسی دیجیاتو) خواهد بود.

در Pixaloop برای ساخت سینماگراف یک سری تصاویر آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد و البته می‌توانید از بین تصاویری که خودتان هم گرفته‌اید انتخاب کنید. این برنامه در ابتدا فقط به صورت انحصاری برای iOS منتشر شده بود اما نسخه اندروید آن هم به پلی استور آمد و توسط این اپ مارکت به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های جدید اندروید در سال 2019 انتخاب شد.

Enlight Pixaloop

Enlight Pixaloop

سازنده: Lightricks Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 80 مگابایت زبان:

Video Editor - Glitch Video Effects

ویرایش ویدیو و گذاشتن افکت‌های جالب و هیجان‌انگیز روی آن همیشه کار مفرحی بوده به خصوص اگر این افکت‌ها حس و حال قدیمی و نوستالژیک به آن ببخشند. Glitch Video Effects اپلیکیشنی است که دقیقا همین کار را برایتان انجام می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید روی ویدیوهایتان فیلترهای کلاسیک یا اصطلاحا رترو کار بگذارید و آن‌ها را به فرم و کیفیت ویدیوهای VHS قدیمی در بیاورید.

تنوع و جذابیت فیلترهای Glitch Video Effects به حدی بوده که این اپلیکیشن از نظر گوگل پلی به عنوان بهترین اپلیکیشن جدید اندروید در سال 2019 انتخاب شود.

Video Editor - Glitch Video Effects

Video Editor - Glitch Video Effects

سازنده: InShot Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: مگابایت زبان:

Paint By Number

نقاشی و رنگ آمیزی جزو فعالیت‌هایی هستند که می‌توانند در دور کردن استرس و به دست آوردن آرامش نقش بسزایی داشته باشند. اپلیکیشن Paint by Number (بررسی دیجیاتو) به سراغ همین مقوله رفته و با طراحی ساده و البته منحصر بفردش شما را در دنیایی از رنگ غرق می‌کند. تمام طرح‌ها از پیش آماده هستند و تنها کاری که شما انجام می‌دهید رنگ‌آمیزی با استفاده از شماره‌های تعیین شده است.

تنوع طرح‌ها زیاد است و از طرح‌های ساده مثل گل و پرنده تا طرح‌های پیچیده‌ای مثل ماندالاهای پیچ در پیچ را شامل می‌شود. البته کار رنگ کردن هیچکدام از طرح‌ها سخت نیست و فقط کمی صبر و حوصله می‌طلبد.

Paint By Number

Paint By Number

سازنده: Better Life - Color and Draw قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 94.8 / 23 مگابایت زبان:

Deepstash

به Deepstash (بررسی دیجیاتو) می‌توانید به عنوان کتابخانه افکار و دانش شخصی خودتان نگاه کنید. هدف برنامه این است که هر روز به شما مطالب جدید و کاربردی انگیزشی و در حوزه خودسازی ارائه کند و مهارت‌های شما مثل کار تیمی، مدیریت زمان، سلامت و... را بهبود ببخشد.

منبع مطالب Deepstash وبسایت‌های معروف و نوشته‌های افراد مجرب است که از سراسر اینترنت جمع‌آوری شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. مطالب به دو صورت Story (با توضیحات بیشتر) و Idea (ایده محور و خلاصه) ارائه می‌شود و می‌توانید مطالبی که نظرتان را جلب کرده علامتگذاری کنید.

 Deepstash

Deepstash

سازنده: Deepstash قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 7.1 - 40.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علیرضا صمدیان آزاد
    علیرضا صمدیان آزاد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    عالی? فقط یکم برسی ها رو بیشتر کنین لطفا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی