ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا و ایسوس سریع‌ترین مانیتور گیمینگ جهان را معرفی کردند

انویدیا و ایسوس امروز و در نمایشگاه 2020 CES از مانیتور 360 هرتزی خود به نام ASUS ROG Swift 360 رونمایی کردند. با این نرخ بروزرسانی مانیتور جدید انویدیا لقب سریعترین نمایشگر مورد استفاده برای ورزشهای ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳

انویدیا و ایسوس امروز و در نمایشگاه 2020 CES از مانیتور 360 هرتزی خود به نام ASUS ROG Swift 360 رونمایی کردند. با این نرخ بروزرسانی مانیتور جدید انویدیا لقب سریعترین نمایشگر مورد استفاده برای ورزشهای الکترونیک را از آن خود می‌کند.

در واقع Swift 360 به منظور استفاده‌های حرفه‌ای در حوزه گیمینگ طراحی شده و با ابعاد 24.5 اینچ، کیفیت 1080p و پردازنده G-Sync که برای حذف پارگی تصویر کاربرد دارد به بازار عرضه خواهد شد.

مانیتور جدید انویدیا

نرخ بروزرسانی 360Hz یعنی فریم‌های بازی با فاصله 2.8 میلی‌ثانیه به نمایش در می‌آیند که نسبت به مانیتورها و TV های معمولی تا 6 برابر بیشتر است. بنابراین انتظار می‌رود چنین مانیتوری بتواند انیمیشن‌ها را روان‌تر و با تاخیر کمتر نسبت به پیشینیان 120 و 240 هرتزی خود به نمایش دربیاورد.

علاوه بر این‌ها Swift 360 اولین نمایشگری خواهد بود که از تکنولوژی 360Hz G-Sync انویدیا استفاده می‌کند و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که آخرین آن‌ها هم نیست. انویدیا و ایسوس برای دستیابی به نرخ فریم‌های بالاتر در این پروژه با هم همکاری داشته‌اند و بر اساس ادعاهای آن‌ها چنین نرخ فریمی در مجموع باعث می‌شود که گیمر دشمنان و سایر عوامل تهدید کننده در بازی را سریعتر دیده و تشخیص دهد، چرا که در بازی‌های رقابتی حتی میلی‌ثانیه‌ها هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

این مانیتور گیمینگ در ماه‌های آینده به بازار عرضه شده و قیمت‌گذاری آن هم حول و حوش همان زمان عرضه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۶ دی ۱۳۹۸

    ۱۰۸۰ واسه گیم رزولوشن خیلی کمی هستش

مطالب پیشنهادی