ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

بازدید جف بزوس از هند و اعلام سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این کشور

جف بزوس مؤسس و مدیرعامل آمازون با انتشار ویدیویی از پایتخت هند، از ادای احترام به مهاتما گاندی و سرمایه گذاری عظیم در این کشور خبر داد. هدف بزوس از رفتن به هند برقراری ارتباط ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

جف بزوس مؤسس و مدیرعامل آمازون با انتشار ویدیویی از پایتخت هند، از ادای احترام به مهاتما گاندی و سرمایه گذاری عظیم در این کشور خبر داد.

هدف بزوس از رفتن به هند برقراری ارتباط با کسب و کارهای کوچک و متوسط هندی بوده و هدف بعدی وی دراز کردن دست دوستی به سوی دولت هند و مردم این کشور است.

بزوس از سرمایه گذاری عظیم 1 میلیارد دلاری در کسب و کارهای کوچک و متوسط هندی برای آنلاین کردن آنها خبر داد. وی که در رویدادی در دهلی نو سخنرانی می کرد، گفت قرن بیست و یکم متعلق به هندی هاست.

البته بازدید سه روزه بزوس از هند با اعتراضات مختلفی همراه بوده است. هزاران خرده فروشی کوچک از 300 شهر هند در اعتراض به تأثیر منفی آمازون بر خرده فروشی های بومی این کشور دست به اعتراض زده اند. معترضین می گویند آمازون با فروش اجناس تخفیف دار و همکاری با فروشندگان بزرگ، کسب و کار آنها را مختل کرده است.

جف بزوس ضمن اشاره به صادرات محصولات هندی به ارزش 10 میلیارد دلار تا سال 2025، گفت که آمازون تاکنون 5.5 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری کرده است.

بازار تجارت الکترونیک هند در حال حاضر توسط آمازون و فلیپ کارت که والمارت مالک آن است، قبضه شده است.

«موکش آمبانی» (Mukesh Ambani)، ثروتمندترین فرد آسیایی و مالک شرکت Reliance Industries از اهداف خود برای تأسیس فروشگاه اینترنتی و رقابت با آمازون پرده برداشت. او از مردم درخواست کرده تا در سرویس ارسال خوار و بار این شرکت ثبت نام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۲۵ دی ۱۳۹۸

    دوستان توجه کنید به سرعت نور داریم از پیشرفت و توسعه در دنیا عقب میمونیم

    • Ali R
      Ali R | ۲۸ دی ۱۳۹۸

      خب اینو که میدونیم

مطالب پیشنهادی