ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توزیع بسته های آمازون در هند با 10 هزار ریکشای برقی [تماشا کنید]

آمازون به منظور نفوذ هر چه بیشتر در هند و مبارزه با تغییرات اقلیمی، از به کارگیری 10 هزار ریکشای برقی در این کشور تا سال 2025 خبر داد. ریکشاها ساخت هند بوده و تا ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

آمازون به منظور نفوذ هر چه بیشتر در هند و مبارزه با تغییرات اقلیمی، از به کارگیری 10 هزار ریکشای برقی در این کشور تا سال 2025 خبر داد.

ریکشاها ساخت هند بوده و تا پایان سال 2025 در بیش از 20 شهر هند به کار گرفته می شوند. آمازون پیش از این سفارش خرید 100 هزار ون برقی را نیز به کمپانی Rivian داده بود. ون ها و ریکشاهای برقی تا پنج سال دیگر به ناوگان آمازون اضافه خواهند شد.

این شرکت قصد دارد با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در حوزه فناوری، زیرساخت ها و پروژه های لجستیکی یک میلیون شغل تا سال 2025 برای هندی ها ایجاد کند. آمازون علاوه بر حضور پر رنگ تر در هند، با تغییرات اقلیمی نیز مبارزه خواهد کرد. این شرکت اواخر شهریور ماه امسال معاهده اقلیم را به منظور کاهش تصاعدات کربنی امضا کرد.

به کارگیری 10 هزار ریکشای برقی در هند توسط آمازون

جف بزوس مدیرعامل آمازون هفته گذشته از هند بازدید کرد و از صادرات محصولات هندی به ارزش 20 میلیارد دلار تا سال 2050 خبر داد. وی همچنین از سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در کسب و کارهای هندی برای اینترنتی کردن آنها پرده برداشت. بزوس در سخنرانی خود گفت که قرن بیست و یکم، قرن هندی هاست.

البته بازدید وی از این کشور بدون حاشیه نبود و هزاران خرده فروشی کوچک از 300 شهر هند در اعتراض به تأثیر منفی این کمپانی بر خرده فروشی های هندی، دست به تظاهرات زدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی