ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ماشین بازی: تست و بررسی مکلارن 570S توسط علی بخردی [تماشا کنید]

پس از احیای بخش خودروهای خیابانی شرکت مکلارن در سال 2010، این کمپانی توانسته با تولید مدل های بسیار سریع و جذاب دوباره قدرت مهندسی بالای خود را به رخ بکشد. 570S یکی از ساخته ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

پس از احیای بخش خودروهای خیابانی شرکت مکلارن در سال 2010، این کمپانی توانسته با تولید مدل های بسیار سریع و جذاب دوباره قدرت مهندسی بالای خود را به رخ بکشد. 570S یکی از ساخته های پرطرفدار این برند انگلیسی است که پنج سال پیش در نمایشگاه خودروی نیویورک شده و از آن تاریخ تاکنون تولید می شود.

بررسی مکلارن 570S

مکلارن 570S تحت نظارت روبرت مل‌ویل – طراح سابق جگوار لندرور و جنرال موتوز – طراحی شده و در نسخه های کوپه و کانورتیبل (سقف جمع شونده) به فروش می رسد. خودروساز انگلیسی با تولید این مدل، افرادی را که به دنبال یک اتومبیل اسپرت با کاربردهای روزمره راحت هستند، نشانه گرفته است.

بررسی مکلارن 570S

موتور 570S در پشت کابین قرار داشته و همان نمونه 3.8 لیتری V8 توئین توربو است که در چند محصول دیگر از مکلارن دیده می شود. با توجه به بازنگری ها و طراحی مجدد برخی قطعات داخلی، این موتور در 570S می تواند 562 اسب بخار قدرت و 588 نیوتن متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال نیرو در این خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب را یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه که توسط شرکت ایتالیایی دانا گرازیانو (Dana Graziano) ساخته شده، بر عهده دارد.

بررسی مکلارن 570S

طبق کاتالوگ مکلارن 570S با تکیه بر قوای محرکه توانمند خود قادر است در زمان 3.2 ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت برساند. در صورت شتابگیری در یک مسیر مستقیم هم، امکان دستیابی به نهایت سرعت 328 کیلومتر در ساعت برای این اتومبیل 1356 کیلوگرمی وجود دارد.

بررسی مکلارن 570S

با قیمت تقریبی 200 هزار دلار، 570S یکی از ارزان ترین خودروهایی است که می توان با نشان مکلارن خریداری کرد. لامبورگینی هوراکان، پورشه 911 توربو S و آئودی R8 و همچنین مرسدس AMG GT R را می توان برخی از آلترناتیوهای این مدل دانست.

دست اندرکاران پیج اینستاگرامی و کانال یوتیوبی گاراژ بخردی در تازه ترین بررسی خود به سراغ 570S رفته و همچون گذشته نگاهی دقیق و موشکافانه به این بچه مکلارن داشته اند. چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با جزئیات این اتومبیل اسپرت انگلیسی آشنا شوید، دعوت می کنیم در اولین فرصت ویدیوهای ضمیمه شده را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲ بهمن ۱۳۹۸

    اینم ازون دزدای بی شرفه با پول ما داره آمریکا کیف میکنه.

    • سپهر زنگنه
      سپهر زنگنه | ۴ بهمن ۱۳۹۸

      ایشون پزشک هستن و از نوجوانی مهاجرت کردن، بهتر هست خشک و تر رو باهم نسوزونیم.

مطالب پیشنهادی