ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 اولترا
تکنولوژی

تست سقوط گلکسی S20 اولترا [تماشا کنید]

گلکسی S20 اولترا گران‌ترین پرچمدار این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید؛ البته اگر گلکسی فولد را تنها یک نمونه اولیه فرض کنیم. به همین دلیل دیر یا زود باید شاهد تست سقوط این پرچمدار نیز ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

گلکسی S20 اولترا گران‌ترین پرچمدار این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید؛ البته اگر گلکسی فولد را تنها یک نمونه اولیه فرض کنیم. به همین دلیل دیر یا زود باید شاهد تست سقوط این پرچمدار نیز می‌بودیم. در ادامه می‌توانید نتایج تست سقوط گوشی ۱۶۰۰ دلاری سامسونگ را مشاهده کنید.

زمانی که گلکسی S20 اولترا را در دیجیاتو بررسی کردیم، به توازن نامتناسب آن اشاره داشتیم. ماژول دوربین این گوشی به قدری بزرگ و سنگین بود که وقتی برای اولین بار این گوشی را به دست گرفتیم، گوشی به سمت ماژول سنگینی می‌کرد و حتی ممکن بود از دستمان بیفتند. در نتیجه انتظارمان این بود که ماژول مستطیلی شکل گلکسی S20 اولترا، به پاشنه آشیل آن تبدیل شود.

گلکسی S20 اولترا

تست سقوط گلکسی S20 اولترا اما خلاف این را نشان می‌دهد. همانطور که در ادامه خواهید دید، این گوشی پس از چندین بار سقوط از ارتفاعات مختلف، به خوبی از ماژول دوربین محافظت می‌کند. ذکر این نکته نیز لازم است که از بین ۳ گوشی خانواده گلکسی S20، نسخه اولترا تنها مدلی است که هم برای حفاظت از قاب پشتی و هم از نمایشگر، از گوریلا گلس ۶ استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

همانطور هم که در ویدیو دیدید، سقوط گلکسی S20 اولترا تنها منجر به خورد شدن شیشه پشتی و بخش‌هایی از نمایشگر ۶.۹ اینچی آن می‌شود. تنها بخشی که از سقوط از ارتفاعات مختلف سالم می‌ماند هم ماژول بزرگ و برآمده مستطیلی شکل این گوشی بوده که دوربین‌های متعدد را در خود جای داده است. در نهایت می‌توان گفت اگر گوشی ۱۴۰۰ دلاری یا ۱۶۰۰ دلاری (بسته به میزان رم) خریداری می‌کنید، حتما از قاب‌های محافظ و گلس برای نمایشگر آن استفاده کنید، زیرا این گونه که به نظر می‌رسد، شیشه‌ها هر چقدر هم که محکم باشند، با اولین سقوط گوشی می‌شکنند و خورد خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی